Yleistä lätinää

nosiis tuota… Miten sä pyöräytät ykää 180 astetta ilman käsiä? :smiley: Tahdonvoimallako :slight_smile: Siis kun tää mountti missä pyörää pyöräytetään 180 astetta, niin sen pyörän kuulus pyörähtää siinä vaiheessa ku oot ite jo ilmassa… Ja sitten siinä ei juurikaan ole aikaa kuin laskeutua ykän päälle… että eipä semmoista kait ole :thinking:

Siis ennen ku sillonkun hyppään niin annan käsillä vaan sille yks pyöräselle vauhdin pyörimiseen ja vaan sit laskeutuu siihen polkimille
Nii ja annat vaan sen ykspyöräsen pyöriä rauhassa…

Tai no… No sanottasko näin että siis 180 mountin aikana irrottaa otteen hetkeksi:)

Jep jep… enpä usko että tuo mikään omansa on, mutta voin toki olla väärässäkin :slight_smile:

Morjensta ja terve.

Normaalit fillarihanskat toimii oikein hyvin. Ite vetäny 661- hanskoilla koko ajan, ei ne sinäänsä iskuilta/venähdyksiltä suojaa, mut pito riittää ja kaikki pikku naarmut yms asvaltti-ihottumat jää saamatta. KH-hanskat tukee hyvin ranteita, mut musta ne on liian jäykät, ei saa käsiä käytettyä riittävästi. Alkuun tietty hyvät jos meinaa paljon pyllyllään käydä ja jos on ranteet heikot tms. Mut siis noi hanskat mitkä mulla on käytössä on ihan kunnon hanskat, tai siis myös sormien päälle tuleva, ei siis sellaset “pilkkijä” -mallit.

Tota… Mistäs tommoset sixsixonen hanskat saisi tilattua?

minä oon käyttäny skeittaus ranne suojia. niitä jos käytät nii et kyllä saa asfaltti ihottumaa:D:D

mitenkäs olis sixsixone.com?? :slight_smile:

Kannattaako niitä hanskoja hommata?
Kun miettii nii ei ne kyllä niin tarpeelliset mun mielestä ole.
Mä en ainaskaa aijo tilata mistään mitään hanskoja.

no tota jos vaikka kylmillä keleillä ajelee, ni ei sormet jäädy, ja ne hanskat varmaan pitää hyvin satulast kiinni :wink:

En mäkään mitään hanskoja tilaisi, kelpaa talvihanskat :stuck_out_tongue:

Mä kyllä pidän mieluiten hanskoja ettei tulis kylmä ja turhat haavat jää saamatta

Mulla on tommoset ja on ihan käyttökelpoiset
Ja saa ihan lähikaupasta:D:D:D

TFS75-2.jpg

Itellä kans hanskat melkeinpä aina kädessä… ei niinkään kylmyyden takia, vaan juurikin tuon takia, ettei noita turhia haavoja saa :slight_smile: Kaatumisilta ei voi välttyä mikäli yrittää aina parastaan ja mahdollisimman vaikeita juttuja tehdä… Ja välillä kun vähän lepsummin tekee jotain helppoa asiaa, niin hups kun ollaan kumossa :smiley:

Pariin kertaan olen käteni telonut, kun ei ole ollut hanskat kädessä… Tuosta sitten oppinut kantapään kautta, että ilman hanskoja ei sovi ajella :smiley:

Ja ranteet on usein auki:p

Hanskat ihan välttämättömät mun mielestä kun kaatumattakin tulee pieniä haavoja satulan kahvaa nykiessä.Kesällä täräytin ranteen asvalttiin niin kipeesti että pidän ranteetkin suojattuna nykyään jo valmiiks. Ei oo kiva jos ranne murtuu, hyvät hanskat pehmentää iskuja sopivasti.

Jep, munkin mielestä hanskat välttämättömät, muuten tulee rakkoja. VAnhat motocrosshanskat on hyät :slight_smile:

Pittää sitä jokaisen pientä kipuu kestää :smiley: Talvella kyllä ihan kylmyydenkin vuoks on jotkut talvihanskat kädes… kesällä ei kyllä edes tuu ajatelleeksi että laittais minkään näköisiä hanskoja

Nimen omaan

miten ykät kestää droppaamista, kun saan jouluna uuen ykän ja tahtoisin tietää kestääks se hyvin, vai kestääkö kaikki trialit ja munit vaikka dropata 1,5 metrist? http://www.passepasse.com/owheel-cross-gold-modèle-2009-50cm-moyeux-p-1883.html < ------ tollanen

No… kaipa toi semmosta kestää pikku trialii kestää.
mut miks et ota vaikka krish holmia tai koxx tai nimbusta??
toissa ei kyllä oo mitään tavan keskiötä nii ei oysty paljoo vara osiakaan hommaamaan:(

ne vaan makso vähän liikaa, mut mikä tossa sitten paskaks sit menee kun en ite usko että vanteet vääntyy tai runkokaan mikskää menee, sitä vaan mietin että vääntyykö siinä se kampien akseli?