Yleistä lätinää

Toi hinta ei kyl oikee innosta :frowning:

Tää sopis mun hintahaitarille: http://www.unicycle.uk.com/shop/shopdisplayproduct.asp?catalogid=1127

Mitäs mieltä?

iha hyva kaverilla melkei sama minä sain tuon nykysen ehkä viiskymppii kalliimmalla… mutta tuolla nuo devilit on aika hyviä täällä niitä on ainaki julkkarilla, latepatella ja yurihilla. ne ois halvempii ku toi sun

http://www.k-124house.com/Unicycles/unicycles/all

öööh…?

Toi pyörä mitä mä katoin:
Nimbus Goblin = 178£ = 199€

Toi pyörä mitä sä ehdotit:
DEVIL BLUEBERRY
tai
DEVIL WHITE WIDOW = 240€
tai
DEVIL GOLD EDITION

Ellen nyt aivan väärin laskeskellut, niin tuo Nibus Goblin on 41€ halvempi, mutta ei se kyllä sinäänsä niin paljoa ole, että pitää kyllä harkita :slight_smile:

ei näköjää tuo nokian muuntaja näyttäny oikeesee, mutta mulle tuli ainaki tuoho orange budii laskuu 314e. ja ku vertaat mitä se devil maksaa siella unicycle.ukssa nii kyllä se on halvempi

juuh…

Olis kiva kuulla vähä noitten pyörien eroja. Jos jollain täällä on kokemusta niin kuulen mielelläni. :slight_smile:

noo kokemuksia on lähinnä noista Koxx:eista, mutta ne on kyllä ihan loistavia pyöriä :smiley: Että jos Koxx:iin päädyt, niin et tule pettymään :stuck_out_tongue:

Wtf?

                                        :D:D:D

Only finnish here :stuck_out_tongue:

HaHa:D:D:D:D

Moroo… rekkasin tänne tuossa joku päivä sitten tänne. Luulin ett tääl ois enemmänkin keskusteluu mut aika hiljaista näyttää olevan :slight_smile: Mut mä tosiaan oon ajellu reilun parivuotta ja hieeno harrastus tä on ei voi muuta sanoo :smiley: pitäis vaan ostaa kunnon pyörä nii pääsis kunnolla treenaan. Niin ja asun oulusta n. 100 kilsaa etelään pääin :wink:

Jooo Tervetuloo vaa munki puolesta!:slight_smile:
Joo kyll tääl o liia hiljasta:(

Jepulis hepulis, viime aikoina ollu melko hiljasta… mutta ei siitä kauhean kauaa ole ku täällä käytiin oikeen kunnolla keskustelua :smiley: Kai sitä taas jossain vaiheessa kun tulee joku kiinnostava aihe joka aiheuttaa keskusteleua :slight_smile:

Edit: Unohtu petskele… Tervetuloa foorumille! :smiley:

Hiljaistako, todellakin on. Muuten tervetuloa foorumille suomalaisten yksipyöräilijöitten joukkoon, kaverinikin muuten meninaa rekisteröityä…:wink:

Pitkästä aikaa :smiley:

Juu moro, en oo tääl pitkästä aikaa käyny, jotenki unohtunu… Enkä oo myöskää paljon ajellu, kun kuukauden nytten ollu polven alta vähän jalka kipee, mut nyt vois ruveta taas ajaa, jos polvilleen kaadun, ni se sattuu sitte mellevästi :S Talvella saattas tulla lisää videoo :smiley:

Joo mulla ei kyllä oo mitään ongelmaa ton lumen kanssa :slight_smile:
En kyllä kaatuile lumes paljoo mutta se on vaan paljon raskaampaa:p
Ja hyvin saa tehtyy trial ratoja :D:D:D

Kummat?

Moro, mitkä kandees hommata? http://www.unicycle.uk.com/shop/shopdisplayproduct.asp?catalogid=1165

http://www.unicycle.uk.com/shop/shopdisplayproduct.asp?catalogid=1178

vai

Ja sit vielä hanskoista, sopiiko ykspyöräilyyn ihan normi kakspyöräily hanskat? vai täytyykö olla just ne ykspyöräsen hanskat? Pukin konttiin pitäis saada hanskat ja pedaalit :smiley: muitaki ehotuksia saa ehotella :D:) Ja mulla on myös mese-ongelma, asensin tän 02 vuoden XP:n uudelleen, että kone toimis paremmin, sit tässä on nyt joku tosi vanha messenger, eikä sillä voi kirjautua sisään, ja jos lataan sen windows LIVE messengerin, niin sitä ei voi asentaa, jotain juttua 226 ei löydy. Vastailkaa nopeesti :smiley:

Nuo ehdotukses näyttivät olevan muovisia, että hiukan informaatiota siitä, että mitä aattelit tehdä? että minkä tyylistä ajelua aattelit harrastaa…

Ja hanskat nyt voi olla jotku ihan normihanskat… Nuo “normi kakspyöräily hanskat” ovat tietääkseni yleensä kyllä aika ohuita ja eivät paljoa suojaa, jos sitten tuleekin kaaduttua… Eli oikeastaan mitkä tahansa hanskat kelpaa, kunhan on kestävät ja kämmenpuolella mielellään jotain vielä parempaa/vahvempaa suojausta :slight_smile: Ja itse olen kyllä tykännyt noista omista Kris Holm -hanskoista, kun niissä on tuollainen juttu mikä pyöräytetään ranteen ympäri, niin saa rannekin suojaa kaatuillessa :smiley:

Hmm… pukin konttiin saattaa sitten tulla ainakin ne KH hanskat, pitää varmaan olla kokoa M. Sori, unohin siitä edellisestä viestistä, että flattiin meinasin, kun se on kiinnostavinta tällä hetkellä, metallipolkimet kyl löytyy trialiin täält kotoo… Minkäköhän väriset polkimet ois hyvät tohon white widowiin, vai kannattasko ottaa ne biscuitit? Mitä nopeemmin vastaatte, sen parempi :slight_smile:

Mä ottasin kyllä siniset gussetit Menis sävy sävyyn:)

Muuten tietääkö kukaan että onko semmosta Mounttia
Että pyöräytettään 180 ja hypätään iman käsien tukea
eli iman käsiä hyppy mountti ja 180 hyppymountin Risteentymä:p

Siis onkos se virallisessa listassa?

Mä ottasin kyllä siniset gussetit Menis sävy sävyyn:)

Muuten tietääkö kukaan että onko semmosta Mounttia
Että pyöräytettään 180 ja hypätään iman käsien tukea
eli iman käsiä hyppy mountti ja 180 hyppymountin Risteentymä:p

SIIS onko se VIRALLISESSA listassa?