Suomen Yksipyöräilijät.

Kiitän^^.
minkä merkkistä ja mallista pyörää suosittelisitte?

pyörä kannattaa olla ihan streettipyörä tai jonkulainen trialpyörä jos streettiä haluaa harrastaa. streetissä renkaan koko on 20 tuumaa yleensä. nuo kris holm-pyörät on varmasti hyviä vaikka en ite ookkaan kokkeillu mutta ne on aika kalliita. koxxilla (www.koxx-one.com) on kans hyviä pyöriä, esim mulla on tuo devil ja oon ollu tosi tyytyväinen siihen. kannattaa käyä kattoo www.bestbrakes.net sielä on myynnisä koxx-onen pyöriä. mut sit on qu-ax ja nimbus-pyöriä ja niistä saa tietoo www.unicycle.com. siinä on ne yleisimmän streettipyörät :smiley:

Eli nimi Setälän Lauri
Asuinpaikka:Alavus(pohojammaalla senäjojen vieressä:D)
Laji:trial
pyörä koxxin white widown

Nimi: Oskar Eklund
Asuinpaikka: Korso,Vantaa
Ikä: 14
Harrastanut: noin puoli vuotta
Laji: Trial, street, flat
Harrastan: koska se on hauskaa ja haluan osallistua kisoihin.
Pyörä: QU-AX trial 2009

Hyvä idea tämä :smiley:

päiviä vaan minä olen oskari(osku)jaakkola olen syntynyt v.1996 ja olen harrastanu jotain päälle kuukauden.pääsen tohon pyörän selkään ajaa osaan jo kotalaisen hyvin ja onnistunut hyppäämään tommosen puu lavan päälle ja pysyin vielä pystyssäkin:Dtriali on minusta mielenkiintoisinta ja ajelen tommosella qu-ax luxs pyöräl.kellään kaveril ei oo mut 1 on kohta puolin hankkimas.suurin saavutukseni on ehkä että onnistuin ajamaan kaverille 3km matkan ja kaaduin 8kertaa

Hienoa:)

Ikäni muuten 14v

:d

Nimi:Eetu
Ikä:13
Asuinpaikka:Lieksa
Laji:trial(aloittelen)
Pyörä:Qu-ax joku tavan pyörä

hyvä idea tämä tämmöinen!
:smiley:

asun leppävirral jä ikä 13

aika vanhoi pakui näkyy tääl oleen

Sanokeepa mulle ku osaan ajaa ykspyöräsellä (myös taakse pari polkaisua),
hyppiä, hyppiä asteta, ja kaikkea muuta pientä kivaa enkä ole vielä ammattilainen. mulle tuli semmonen ongelma että ku harkkasin ajamista (satula takana raahaten) niin satula meni rikki. niin minkä pyörän hankkisin ku nykynen on motonetistä ostettu romu.

No kerroppas meille hiukkasen, että minkä tyylinen yksipyöräily kiinnostaa, niin olis mukavampi neuvoa :slight_smile: Elikkä kiinnostaako freestyle, trial, street, flat, muni, matka, vaiko kenties joku ihan muu tai jotakin siltä väliltä :smiley:

Nimi: Mikko
Ikä: 29
Oululainen
Fillarina 36" UDC, ihan vain lenkkeilykäytössä, kerran työmatkaakin ajanut.

Pitänee ilmoittaa itsensä tänne myöskin, yli 20 vuotiaat taitavat olla pappa sarjassa.

Nimi; Mara
25v,
Espoo

Vuoden verran ajellut lähinnä munia ja Trialia. Pyörinä Koxx Devil Gold sekä QU-AX 24" ISIS Muni.

Viimeksi ajamassa Tahkon MTB kisan 25km sarja läpi tuolla QU-AX:lla.

trial ja oon aik pätkä (145 cm) et varmaa pitäs olla 18 tuummaa :roll_eyes:

No nyt alkajaisiksi sanon että tuskin löydät mistään 18 tuumasta varmaan tarkoitit 19 tuumasta ja hommaat lyhyemmän satulaputken jos mukana ei tule :smiley:
no mitä olisit mieltä qu-ax muni/trial se on kuulema hyvä :D:D

kullä se saattaa olla nii etta en mä 20 tuumasest luovu… pitäs opetella varmaa lähes uuelleen ajaan

kyllä sen satulaputken sasa luhyemmäs rälläkällä:p:p

mitä sanoisitte tästä:

http://www.unicycle.se/shop/shopdisplayproduct.asp?catalogid=13

ei se 20 tuumasesta 19 tuumaseen ois niin iso ero ja tus on viel korkeenpi kumi :roll_eyes: :astonished: :sunglasses:

Ilmiannan itseni.

Ransu
23v
Espoo
Pyöränä 20" Koxx one Sand Grey

Pari kuukautta olen kerenny harjoitella.
Tähän mennessä on tullut ajettua vähän matkaa,munia,sekä trialia.
Sotkin viime Tahko MTB:ssä 25 km lenkin tuolla pyörällä.

Tilasin Ranskasta tehtaan myymälästä itselleni Trial pelin pari kuukautta sitten. Tuo K-124 House on selkeästi halpa jos haluaa / kelpuuttaa Koxx:n kannattaa tutustua ainakin. Eihän ne kaikista halvimpia ole, mutta jämäkältä vaikuttaa.

http://www.k-124house.com/Monocycles/monocycles/all

Tilattiin kaverin kanssa niin toimituskulut kahdelle oli yhteensä 15e.

Mä muuten näin kuvia muutamasta yksipyöräilijästä sieltä tahkolta ja yhdellä oli tuo QU-AX 24 muni. Olisikohan se ollut sinä?

Jaahas… taidan olla vanhimmasta päästä…

Nimi:Osmo Nummelin
Asuinpaikka: Turku
Ikä: 52

Nelisen vuotta oon harrastanut ja aloitin sellaisella muovivanteisella 20" joita sai joskus Motonetistä. Nyt mulla on parivuotta ollut 26" Nimbus jolla ajelen Ruissalon luontopolkuja.