Suomen Yksipyöräilijät.

Sama kaveri, ei meitä Tahkolla ollut yksipyöräisillä koko 1450 hengestä lähdöissä kuin minä Qu-Ax:lla ja kaveri Koxx:n 20":lla.

kyllä aika hyvältä näyttää… :roll_eyes: kyllä tossa näkyy olevan metalli polkimet. nykysen pyörän polkimet oli muovia va niissä olevat piikit kulu–> lipee aika usein jalka polkimelt. :thinking:

Jep, Koxxin pyörät on laatutavaraa ja halvimmallahan ne tulee suoraan tuolta Ranskasta :slight_smile:

Nimi: Markku
Asuinpaikka: Helsinki
Ikä: 38
Harrastanut: n. 1kk
Millaista yksipyöräilyä: Horjuvaa lenkkeilyä hiekkateillä (8km nyt pisin lenkki)
Miksi harrastan, tavoitteet: 0. kuntoilua 1. Hauskanpitoa 2. oppimisen riemua 3. vähemmän kipua tulevaisuudessa, jonkun isomman alamäen jos sais tempaistua pystyssä…
Pyörä: 24" Nimbus MUni ISIS 2009 (ruotsista tuli kun oli kiire moisen hankinnalla, toivottavasti ei osoittaudu ihan tunkiksi)

nimi:Niko
asuinpaikka:hidden village of lieksa
ikä:15
harrastanut:n.3kk
millaista yksipyöräilyä:cc,trial,muni ja road
miksi harrastan:1.taitojen kasvattaminen 2.muilla ei ainakaan ole :slight_smile: 3.hauskempaa ku fillarilla sotkeminen
pyörä:qu-ax luxus punanen pyöristä mahtavin

Päivitän tietojani:
Pyörä:Nimbus Street 08
Laji:Street:
:D:D

Nimi: Tuomas
Asuinpaikka: Helsinki
Ikä: 44
Harrastanut: vaihtelevalla intensiteetillä pari vuotta
Millaista yksipyöräilyä: Työmatkapyöräilyä ja lenkkeilyä Keskuspuistossa
Miksi harrastan, tavoitteet: Kuntoilumielessä ajelen
Pyörä: periaatteessa Qu-Ax Cross 29". Tosin tällä hetkellä runko, kammet ja satula muita merkkejä.

Missäpäin ajelet, meillä on aika samanlaiset profiilit? Voitais polkea joskus yhdessä.

Nimi: Tiina
Asuinpaikka: Kainuussa jossakin <:
Ikä: 17
Harrastanut: n. 3 vuotta
Millaista yksipyöräilyä: MUni,Freestyle.
Miksi harrastan, tavoitteet:
Yksipyöräily on todella mukavaa ja aina riittää jotain uutta opittavaa, koskaan ei kyllästy ;> Tavoitteita riittää aina, esim. olen todella huono hyppimään pyörän kanssa ja takaperinkin voisi aina ajaa paremmin :o :smiley:
Pyörät: MUNI 20" QU-AX ja toinen pyörä on ööö. :smiley: pakko myöntää että toisen pyörän merkistä yms minulla ei ole mitään muistikuvaa :smiley:

nimi: Joona
Ikä: 15
Laji: road, alkeellinen trial
Miks harrastan: 1.Se on hauskaa 2,huvikseen 3.muuten vaan
mä oon ihminen!!!