Hvor mange danskere

Hvor mange danskere er der herinde? :slight_smile:

Nogle stykker - men der er mildt sagt ikke stor aktivitet i denne del af forummet, så det er nemt at overse, når der en sjælden gang sker noget… :slight_smile:

Ja, indlæg her er der langt imellem!

Jeg følger med i de engelske og tyske fora, men skriver sjældent noget.

Mvh Sanne

Jeg er halv dansk…

Haha, jeg bor i Esbjerg, men jeg er ikke dansker… Hvor bor du Lars?

Jeg er her også :slight_smile: Fra kolding

Jeg bor i Herlev (udkanten af Storkøbenhavn) 4 km fra Hareskoven, hvor der er gode skovveje og -stier.

Mvh Sanne

Bor og cykler i Haderslev.
Har set andetsteds at der også er en i Århus. Nærmeste klub jeg har ku finde er Fanø desværre

Jeg bor i Hadsten, ved Århus. Har lige sendt en email til en unicykelklub i Aalborg. Har tænkt på at tilmelde mig der.
Jeg er ikke Dansker, men Hollænder.

Her der kommet nye til?

1 Like

Hej
Jeg bor i Ry og cykler mest i alene i skoven.
Har dog mødt Joseffa og Mike.
Håber på et godt forår.:grinning:

2 Likes

Hej UniKirk
Der sker ikke så meget her på den danske underafdeling :slight_smile:
Du kan læse lidt om mig i ‘Unicycling after 50’, post nr. 86, hvis du har lyst. Jeg bor nu i Frederikssund og ikke længere i Herlev.
Mvh Sanne

Hejsa UniKirk

Vi er desværre ikke så mange danskere herinde. I hvert fald ikke ret mange aktive brugere.

Jeg er midt i 40erne og startede min unicykel karriere for 3 år siden. Jeg kører i dag omkring 10km på vej og skovstier et par gange om ugen når vejret og jobbet tillader det. Jeg kører primært i nærheden af hvor jeg bor i Birkerød nord for København.

Hvis du er nysgerrig for lidt mere om mig og min samling af ethjulede så er det bare at klikke dig videre på min profil herinde da jeg er forholdsvis aktiv på den engelske del af forummet.

Jeg logger i øvrigt mine ture på Strava Signup for free to see more about Martin H og der er iøvrigt også flere “klubber” på Strava med fokus på folk der kører ethjulet. F.eks. Maryland Club | UniTE-1 on Strava

/Martin

Hej Sanne og Martin
Jeg har allerede været inde og stalke jer lidt. :grinning:
Var faktisk inde på unicykling over 50 og så dit navn Sanne, du måtte da være en dansker.
Kommer i øvrigt oprindeligt fra Værløse, så jeg kender Hareskoven ganske godt. Kan se i har arrangeret ture der tidligere.
Ja, unicyklig har lidt trange kår. Det er vist en snæver niche, men så meget sjovere end almindelig cykling. Måske jeg skal prøve det der Strava.
Hvem ved måske vi mødes til et eller andet i fremtiden. :grinning:

Venlig hilsen
Claus

1 Like

Hej Claus
Nå, du har allerede smugkikket :grin:
Det er vist ikke så sandsynligt, at jeg kommer forbi Ry. Men rigtig god fornøjelse med at køre muni!
Mvh Sanne

Jeg tænkte også mest den anden vej.
Det kunne være sjovt at køre i den gamle neighborhood. :grinning:

1 Like

Nå sådan :grin:
Det kunne være en mulighed. Jeg er nok ikke så god som tidligere, da jeg ikke får cyklet så meget.

Jeg har aldrig været bedre, men det siger ikke ret meget…
Fik en diskussion prolaps i 2009 og har ikke været nævneværdig fysisk aktiv siden.
De to unge unicykelister jeg fik kontakt til efteråret er i 20’erne. Vi kørte på mountainbike sporene ved Himmelbjerget. Den ene dyrker ultraløb og den anden er tidligere eliteløber.
Jeg havde pimpet min 20” met et mountainbike agtigt dæk…
Godt nede på fysik, teknik og udstyr. Men jeg tror vi havde en god dag. Jeg havde i hvert fald. :grinning:

Hej igen
Jeg ved ikke, om en af jer (eller nogen I kender) kunne have lyst til at købe en 29". Den er ikke ny, men fuldt funktionsdygtig. Pænt dæk (ikke muni) og Kris Holm Freeride-sadel. Priside 1000 kr. Billede kan fremsendes.
Mange hilsner fra Sanne

Hej Sanne
Jeg havde da forstillet mig at der skulle lidt flere cykler til med tiden, men jeg er ikke der endnu. :grinning:

Ja, det kommer lidt efter lidt.
Blandt unicyklister siges det, at det ideelle antal ethjulede cykler, man skal have, er n + 1, hvor n er det antal, man har lige nu :grin:
Mvh Sanne

2 Likes