Fandt denne invitation via Facebook og reposter her
Det er d. 1 september 2024
@Sanne.Kj @UniKirk jeg håber jeg kan deltage men det er stadig ikke helt afklaret pga af en mulig fødselsdagsfejring.
Fandt denne invitation via Facebook og reposter her
Det er d. 1 september 2024
@Sanne.Kj @UniKirk jeg håber jeg kan deltage men det er stadig ikke helt afklaret pga af en mulig fødselsdagsfejring.
Hej!
Nu har jeg tilmeldt mig 10 km (standard, dvs. 24").
Håber, vi ses
I øvrigt tak til dig, Hammer, for at videresende opslaget fra Facebook. På hjemmesiden unicykling.dk står der nemlig stadig kun: “Mere info kommer” …
Ja håber også det kan passe ind i mine planer for det kunne være sjovt at deltage.
Jeg har en 24"/125mm men må indrømme at jeg synes det er lidt træls at køre længere distancer på et lille hjul (og 125mm er også lidt lange på en 24" for mig) så forestiller mig at jeg vil stille op i “Unlimited” men har ikke besluttet om det så bliver på en 29" eller 36". Jeg har også en G29" Schlumpf men den er jeg stadig ikke super fantastisk til at køre på.
Jeg har tilmeldt mig “DM i 10km ubegrænset”. Må indrømme at jeg ikke har fået afklaret om jeg kan deltage, men nu har jeg i hvert fald betalt for en plads.
Pyh, var næsten ved at misse deadlinen.
Er tilmeldt ubegrænset, deltager nok med min 26” muni.
Venlig hilsen
Claus
Godt, vi ses
Hej Martin og Claus
Jeg syntes, at en af jer (Claus?) havde skrevet, at det var hyggeligt at ses til Broløb/10 km, men nu kan jeg ikke finde indlægget. Har jeg drømt?
Men det var hyggeligt lige at hilse på jer.
Mvh Sanne
Ja, det var hyggeligt at mødes i virkeligheden. Jeg har aldrig set/mødt så mange på et hjul før så det i sig selv var lidt af en oplevelse. Håber der bliver et lignende arrangement næste år!
Mvh Martin
Hej Sanne og Martin
Ja, jeg havde skrevet at det var dejligt at se jer, og det var det! Jeg spurgte også til dine pedaler, men så senere at de pedaler var på din 26”… pinligt…
Hvis det kan gå op med familie kalenderen næste gang vil jeg afgjort deltage igen.
Venlig hilsen
Claus
Der er iøvrigt lagt billeder op fra arrangementet på FB https://www.facebook.com/share/p/am4MsiJ9RtY1F7u2/?mibextid=K35XfP og fik i hvert fald øje på et par stykker hvor jeg, @UniKirk og @Sanne.Kj er på.