Yleistä lätinää

1000 replyä:DDD

Elikkä tämä on yleiset lätinät keskustelun tuhannes reply :smiley:

HAHA:D

HAHA pitäskö sut palkita jotnki:D mä oon kade:(

Juu mä haluaisin palkinnoksi kh custom unin ja unicycletv sponssi ja ulkomaan matkan :D:DD:

HAHA:D:D mulle ne kuulus ku mä olis tasa tuhannes.

Ai herkku oli ajaa kaverin ykäll…:o iha eri ajaa trialpyörällä ku jollai halppisromulla :roll_eyes: ai neekeri ku pyörä tulis ajoissa:o:o

Opin tnää kivan ja helpon combon :smiley: ekaks ajaa sit vetää sen inside 180 spinnin sit taas ajaa ja siit 90 spinni ja 90 spinni ja ajaa taas ja siit 360 spinni :smiley: HYVÄ JA HELPPO !!!

No joo voiks joku kertoo miten vois harjotella unispinnii ku aina ku lähen tekee sitä nii hyppy jää sellaseks tussuks ja sit jalat vaa tippuu maaha.:o

Mä meinasin tehä niin et opettelen pomppimaan tosi korkeelle ilman pyörää ja sit hyppään korkeelle ja pyöräytän vaan alla sitä niin sen pitä mennä ainakin parin harjottelun;):D:D

Mä liftaan kyllä Jyväskylään jos sinne sais miitin ja tarpeeks osallistujia. Haluisko joku Jyväskylän harrastaja ottaa asiakseen järjestää moisen? Talvella jossain hallissa vai kesällä vasta?

Asun kyl Jyväskyläs, mut oon kai vähä huono järjestää tällasii :smiley: Kaks kaveriiki tääl asuu :stuck_out_tongue:

Hmmmm…

voiskoha jäkis polkkareita käyttää ykspyöräilys??

Kaikkee sitä voi yrittää :slight_smile: se on sitte vähä eriasia soveltuuko ne ajeluun…

on ne vähä liia jämäkän oloset ajettaviks…

Joo mä testasin omilla polkkareilla joskus 2-3 kuukautta sitten niin en kyllä suosittele
Kolmehyvää syytä olla pitämättä niitä:
-Hieman epämukavat (pomppiessa)
-Ovat koko ajan tiellä
-Liian jämäkät

Mutta kyll ne jalkoja suojaa:D:D

Onko kellään kokemusta salipandy moken suojien kanssa ajelusta??

se mä kyllä uskon etä on tiellä

joo elikkäs määkin haaveilisin miitti mut jonnekin joensuun alueelle tai sinnepäin. elikkä jos on kiinnostusta nii viestii vaan tulemaan…

joo… pyörä tuli viime lauantaina ja oon oppiny yhtä ja toista. tais olla k124:sen vika orange bud ku sen jälkee ei näkynä enää “add” nappulaa

ONNEA uuden ykän omistamisesta ja se orange bud on mun mielestä tosi hyvä :smiley:

Joo onnee vaan munkin puolesta:D:D:D
paljokos tuolle koko pyörälle tuli kuljetuksineen hintaa?

tarkalleen 314 e

Voi vitsi nyt on hirvee skeittaus fiilis pitäiskö rupee skeittaa??
Oon kattonu koko viikon skeitti videoit ja leffoi :D:D:D