Yksipyöräilyn 10 osaamistasoa (USA/UIF)

Millä osaamistasolla täällä muuten yleisesti ottaen ollaan?

Oheisesta osoitteesta olen itse katsellut malliohjelmaa pyöräilyopintoihin. Normaalikäyttöön (lenkkeilyä) näyttäisi taso 3 riittävän oikein hyvin. Siitä eteenpäin menee temppuiluksi :slight_smile:

http://www.unicyclingusa.org/levels/

Tason 2 “tempuista” ei vielä onnistu edes puolet… mutta onpahan mitä opetella.

mitä ihmeen malliohjelmaa? Ja onko täss jotai tasoi :slight_smile:

Niin no, itse sen verran noviisi, että en osaa edes sanoa, ovatko nuo listan temput millään tavalla vaikeusjärjestyksessä. Oletan että ovat, joten siitä ajattelin katsoa hieman osviittaa siihen, mihin ensin keskityn. Tarkoituksena olisi koettaa treenata “helpompia” ensin. Kun ei ole juuri treenikavereita niin tuon portaikon kiipeäminen antaa jonkinlaisen sparrausvastustajan.

Tosin, ehkä olisi fiksumpaa keskittyä iloitsemaan siitä, että oppii jotain uutta, eikä pähkäillä sitä, miten paljon onkaan vielä oppimatta… jokin tuollainen konkreettinen tavoitelista joko tappaa motivaation tai ruokkii sitä.

Jaa mä oon varmaa 10 tasoll xD

Höh… Mä oon vaan 4 tasolla :D:D

Tuota en jaksanut pahemmin katsella, oli sen verran epäselvää…

Tästä sen sijaan näkee selvemmin nuo levelit :smiley:

Ja mulla alkaa tökkimään tossa tason 6 ja 7 paikkeilla :smiley:
Itekki tullu tosta listalta katottua taitoja aikoinaan, mitä opetella :slight_smile: Mun mielestä hyvä kattoo tommoselta listalta jotain uutta harjoteltavaa, kun ei keksi uutta opittavaa :smiley:

kakonen just ja just:D:D:p

nelonen mut sit menee jo liian vaikeeks yhes päiväs oppimiseen…

4-5 joku siellä…

mut menee viel jotai tuolt kutosest

saa viellä helpommi ku isket google toolbarrin siihe

Tää meni nyt multa hiukkasen ohi :slight_smile: Selventäisitkö? :smiley:

mikä selain sulla on… mulla on joku internet 8 ja tonne ylös tulee ain semmosii google juttui

nii ja anteeks se on google translator

Juu, siis ittellä on käytössä Mozilla Firefox… mutta mulla meni se asia ohi että mitä se google translator tässä nyt helpottaa…? :slight_smile:

se tekee kohtalaisen suomennoksen… kyllä se varmaa mozilallaki toimii

Tjaa että suomennoksia… :slight_smile: