Yksipyoraily.fi?

Yksipyoraily.fi -sivusto näyttää olevan nurin. Onkohan nyt käynyt niin, että sivuston ylläpitäjän/palvelimen maksuja ei ole maksettu, ja sivusto on suljettu? Osaisiko kukaan sanoa, mihin päin kannattaisi olla asiasta yhteydessä? Sivusto on ollut itselleni niin tärkeä, varsinkin yksipyöräilyn saloja opetellessa, että voisin osallistua sen pystyssä pitämisen kustannuksiin ainakin jonkin aikaa eteenpän. Toki unicyclist.com tarjoaa huomattavasti monipuolisempaa tietoa, mutta kaikki yksipyöräilystä kiinnostuneet eivät välttämättä hanskaa englantia niin hyvin.

Hiljasta pukkaa. Harmi tosiaan että yhtäkkiä katosi vaan. Ei vissiin ole kuulunut mitään? Vaikka eihän sielä oikeen aktiivisuutta ollut mutta vanhoja lankoja joskus kiva koluta… liekköhän tänne rantautunu ykäilijöitä forumia seuraamaan?

Minä ainakin täällä seurailen keskustelua suhteellisen aktiivisesti. Tosin yksipyöräilijänä olen aika aloittelija, normi ajaminen sujuu jo ihan ok. Free mounttia on tässä viime ajat harjoiteltu, sekin sujuu satunnaisesti, ehkä 5-10% todennäköisyydellä.

Harmi ettei yksipyoraily.fi ilmeisesti ole enää hengissä, mutta minun puolestani ainakaan ei ole esteitä käydä keskustelua vaikka suomeksi tässä säikeessä. Onhan täällä ainakin saksalaiset omalla kielellään melko aktiivisia.

Harmillista tosiaan. Itekkin tykkäsin sivustosta. Alotin vuosia sitten maastounilla polkemisen mutta into lopahti kun ei löytynyt samanhenkistä porukkaa ajelemaan. Olen miettinyt jos vanhan harrastuksen aloittais uudestaan… Tuntuu siltä kun koitti googlettaa että laji olis vaipunut kokonaan unholaan… :sunglasses:

yksipyoraily.fi vie nyt kenkiä myyvälle huijaussivustolle. Eli domain-nimi on ilmeisesti vapautunut käyttöön uudestaan, ja joku verkkorikollinen on korjannut sen talteen.

Jaahas, no niinpä näkyy. Ikävämpi juttu.

Keväällä tuli aloitettua yksipyöräilyyn tutustuminen ja sitä kautta myös yksipyoraily.fi tuli tutuksi. Harmi että tuo nyt sitten suljettiin. Facebook sivuilakaan ei päivityksiä näytä olevan.

Eipä taida löytyä Suomesta kovin montaa aktiivista yksipyöräilijää.