Tilasin yksipyöräisen, puolet pyörästä puuttui!!!!

Tosiaan kävi näin: tilasin yksipyöräisen unicycle.se kaupasta ja kun paketti viikonpäästä saapui, Tuli vain yksi paketti josta puuttui: vanne, keskiö polkimet ja eli koko pyörän tärkeimmät osat… Lähetin jo viestiä osoitteeseen juha@ifx.jotakin jota en muista ja nyt odottelen koska ne homm**rlit lähettävät toisenkin puolen pyörästä… :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Laskukin tuli sähköpostin kautta ja eräpäivä lähestyy… pitääkö muka maksaa lasku vaikka pyörää ei näy:(

Kommentteja saa lähettää… :roll_eyes:

Mä olen yleensä lähetellyt sähköpostit osoitteeseen info@unicycle.se Viesteihin on vastannut Peter niminen kaveri ja homma on aina toiminut hyvin asiallisesti. Kolme tai neljä kertaa olen tilannut ja tavarat ovat tulleet varsin nopeasti. Viimeisellä kerralla ihan kaikki ei ollut niin kuin olis pitänyt, mutta sekin selvis sähköpostilla johon Peter vastas puhelulla.

Laita vaan siihen viestiin tiedoksi, että maksat sitten kun olet saanut tilaamasi tavarat (näin varmaan jo teitkin).

Aika paska juttu. Kaverilta puuttu kammen kiinnitys mutteri kun se tilas samasta paikasta. Mulla ei puuttunut onneksi mitään. :smiley:

Niinpä… Aika kuollutta täällä muuten on nykyää… :thinking:

Uskaltaako unicycle uk:sta tilata mitään :thinking:

Jos englanti tai ruotsi luonnistuu niin lähetä mailia suoraan sinne unicycle.se:hen, niin ne tietävät tilanteen. Tällöin myös varmaan ymmärtävät olla ihmettelemättä jos maksua ei kuulu, ennen kuin olet saanut koko pyörän.

Kaippa sieltä uskaltaa, mutta jos tilaat sieltä nii ne sun tilaamat tavarat lähetetään silti tanskasta tai ruotsista…