The after UITDM thread

Het wordt toch langzaam weer eens tijd voor een nieuw item in ons forum, vandaar deze start.
Een willekeurige verzameling van kiekjes om het geheugen weer op te frissen cq. om degenen die dit geweldige evenement niet hebben meegemaakt een indruk te geven wat ze hebben gemist.
http://www.unicyclist.com/gallery/?g2_itemId=219342

Misschien tot volgend jaar.
Groetjes ROB

He Rob die foto van mij en die auto: ik hang daar wel in de lucht he en sta niet op de auto:p

Inderdaad, sorry hoor, ik dacht dat je nog net op het randje stond.
Maar ik was ook zo afgeleid door het gegeven jou zonder[SIZE=2]helm te zien op een trialparcours. Kun je me vergeven???[/SIZE]
:o

Was de enigste keer dat ik zonder helm op het parkoer ging:D
Maarja was inderdaad niet slim maarja heb hem toch geland he
Maar het is jouw vergeven Rob

Nette foto’s! Leuk om mijn sprong vanuit verschillende ooghoeken te zien, op de ene foto zit ik er wel op, op de andere er net naast. Het resultaat is wel altijd hetzelfde, zie de laatste foto in het album :wink:

Gelukkig niks ergs aan overgehouden, mentaal of fysiek. De pingpongtafel is al weer opgesprongen, muurtjes alweer bedwingt. Voorlopig nog maar even rustig aan doen, dan kan het even goed helen.

Oh ja, Jorga, da’s met een g.

Dus hand is al genezen maar gaat denk ik een mooi litteken nalaten:p

Ja, naja, hij is nog niet helemaal genezen. Ik kan er wel dingen mee, maar ik moet de boel niet te veel belasten. Ik heb 't al een beetje gescheurd toen ik moest en zou springen. Maar dat was gewoon nodig, ik moest weten of ik 't nog kon :roll_eyes:

Dat litteken, tja, is een mooie herinnering. “Geen muurtjes inschatten als je moe bent”. Dat gaat namelijk geheid fout. :wink:

Thanx, ik heb het meteen verandert,: ahum:“…muurtjes alweer bedwongen” staat dan ook beter. Als ik me de vrijheid mag nemen om jou te verbeteren.Gr Rob.

Whoops. Grammaticaal zwak moment. :wink:

Iemand behoefte aan HEEL VEEL foto’s?

http://www.teameska.nl/eenwieler/

Mucho gracias to Owen, die ze allemaal host. Ze zijn ge-resized (kleiner gemaakt, beetje ruimte besparen). Owen heeft ze geloof ik wel allemaal full-size, dus als je d’r eentje groter zoekt, dan heeft Owen, Frank of Arend ze wel.