Show your Unicycle - 28inch eenwieler

Hier is dan mijn ‘nieuwe’ 28inch eenwieler, nieuwe tussen haakjes omdat het eigenlijk de oude van Rene is. Er is natuurlijk wel het een en ander aan verandert, maar geen woorden kunnen dit beschrijven (poetisch he?) dus hier zijn de plaatjes!

Specs:

Zadel: KH Gel Zadel (ROOD)
Zadelpen: 300mm chroom
Zadelklem: 1 bout zadelklem
Frame: Standaard 28" chroom frame
Hub: Cotterless 92mm hub
Cranks: 102mm United cranks
Pedalen: Standaard plastic ATB pedalen
Velg: Standaard fietsvelg
Binnenband: Standaard 28" binnenband
Buitenband: 28" Schwalbe Marathon COMFO

Congratulations

Proficiat Rene, cq. Dustin!!
Afgelopen wjw wel zien staan, eventjes getwijfeld om hem aan te schaffen, maar toch niet gedaan.
Zeker geen verkeerde koop als je in het hoge (zeeeeer vlakke) noorden woonachtig bent.
Als ik, maakt niet uit welke windrichting, ons “dorp” uitga moet ik altijd een berg af oftewel op. Geen BIGwheel dus voor mij.
Ik hoop dat ie jou nog heel wat plezierige metertjes gaat verschaffen. Monteer meteen een km.teller dan kun je ons goed op de hoogte houden van alle records die gaan sneuvelen!!!
Groetjes Rob

Hey Rob,

“Zeker geen verkeerde koop als je in het hoge (zeeeeer vlakke) noorden woonachtig bent.”
Met het zeker geen verkeerde koop ben ik het met je eens maar het “zeeeeeeeer vlakkie noorden” iets minder, ik train in de duinen tussen Schoorl en Hargen en daar is het niet bepaald vlak.

Dit is overgens niet mn eerste ‘grote’ eenwieler want ik heb ook al een 36", ik heb een ‘show your unicycle’ deel voor dit forum aangevraagd bij Gilby dus als ik mn ligstuurtje afheb zal ik mn 36" ook even fotograferen.

“Monteer meteen een km.teller dan kun je ons goed op de hoogte houden van alle records die gaan sneuvelen!!!”
9 juni ga ik een onofficiele poging op het Werelduurrecord doen.

Dustin

my gear

Om ja aan mijn beauties te verlekkeren even naar www.eenwielertrial.nl flitsen en bij MY GEAR je zinnetjes prikkelen.