Eli haluaisin rakentaa itselleni yksipyöräistä varten pari temppu kohdetta ja nyt oli hyvät neuvot kalliit:D:D:D:D
Itse en tiedä muutakun laudanpätkää pitkin terassille ja takasin.![]()
Ja siitä mesestä. Onko sulla mesee ja jos on niin voitko antaa mese-osotteen?![]()
Tietysti voin antaa mesen: lauri_junnu@hotmail.com =tos lauri junnu välis on sit alaviiva:D
Trukkilavoja, rautaputkia ja laudanpätkiä niillä pääsee alkuun. ![]()
Mistä niitä trukkilavoja saa? Paljonko ne maksaa? Itse haluaisin trukkilavoja.![]()
Joo noi on kyllä ihan hyviä:)
Pitää koittaa rakennella…![]()
Trukkilavoja mä saan ainaki mummoloista ku ne on maanviljeliäitä, nii niitä trukkilavoja tulee kaikenlaisten juttujen kuten lantasäkkien mukana:D:D
Ajalttelin rakentaa sellasen mini halfpipen, pikkuveljen näes innokas ajamaan potkulaudalla:D
Vai oliskohan nämä mitat hyviä?
http://www.unicyclist.com/forums/attachment.php?attachmentid=34551&stc=1&d=1244210506
Nuo voisi olla… Aika hyvän kaavan löysit;)
Jep;)
