Pahin loukkaantuminen yksipyöräisellä tai yleensäkkin?

Eli tänne voi siis kertoa mikä on pahinta mitä on sattunut fyysisesti…

Itellä tänään nyrjähti peukalo paikaltaa ja nyt on turvonnuu nii että ei pysty liikuttamaan senttiäkää:(

Ja joskus 3 luokalla poltin koko käteni 3. asteen palohaavaksi asti:D:D:D:D

No talvella kun opettelin ajamaan niin menin jäistä mäkeä alas niin selkä meni aika paskaan kuntoon ei voinut viikkoon ajaa kunnolla:( :smiley:
(Siis kaaduin selälleni mäessä)

Joo nyt selvis että peukalo murtunut:(
paraneminen 3vk

Mulla pahin tapaturma mitä on nyt tapahtunu puolen vuoden aikana oli kun vedin 360 unispinniin sit se pyörähti jotenki ihan ihmeellisesti ja poljin pamahti polveen. Sen jälkeen mun polvesssa on ollu kohta 2 viikkoo mustelma. XD

Aika p***a homma kun nyt on kesäkin.

Älä muuta virka… tekis mieli sanoa että *******!!!

Mua on pitkään painanut kysymys että onko muilla QU-AXin trialin omistajalla nilkat rikki? Mulla on tossa nappi luuussa aivan järjetön arpi kun kampi aina iskee siihen muilla uneilla ei ole ollut tuota ongelmaa. Mulla on toi QU-AX:i ollut noin puoli vuotta ja niin on ollut arpikin se ei ehdi koskaan parantua kun isken sen aina kampeen kun treenaan.

Onko tuon kammet sellaiset, että poljin ei tule lainkaan ulospäin? (mikäköhän tuon ominaisuuden suomenkielinen nimitys sitten onkaan…) Toisella kotimaisella Tread tai Q Factor.

Mulla on säärisuojina halpisjalkapallosuojat, joissa on nilkan ympärillä toppausta. Lisäksi akillesjänteiden osalta hysteerisenä käytän ajaessani pidempiä sukkia, joiden varret ovat nilkan ympärillä taiteltuna ainakin kaksin- tai kolminkerroin.

Kai toi poljin tulee ulos päin. Oon itekki noita jalkapallo suojia kattonu mutta kun mulla on valmiina jo sääri suojat eikä niitä nilkka suojii oo eriksee. :frowning:

Mun pahin on se ku vähä hypin ramppiksella pyöräni kanssa ja lensin sieltä kyynräpiät eellä kivikkoo :thinking: . onneks on tullu hörpittyä maitoo ja on kovat luut:D

osta uuet polkimet :smiley: :smiley:

Musta tuntuu, että uudet polkimet ei auta. Olen kyllä ajatellut ostaa uudet polkimet. :smiley:

niimp

Sellaset muoviset flatti polkimet ois jees. :smiley:

Joskus alkuaikoina tippusin pyörän seläst perseelleni puiselle penkille ja häntäluu piti käydä kuvauttamassakin mut ei sit ollu mitään menny rikki.

Joskus sekavina aikoina tuli myös leiskautettua senaatintorin rappuset alas trilukan kanssa. Se siit päätty aikamoiseen jalkapohjan tärähdykseen joka lähinnä vieläkin sillon tällön vihottelee.

Ja sillon tällön on nilkka vähä pyörähtäny ku on droppaillu jalat polkimille liikaa päkiöiden varaan aseteltuna.

Nyt ei oo tullu loukkaantumisia ku ei oo tullu ajeltua :slight_smile:

No nyt ku tein pölleistä ja laudoista semmosen rakelnelman niin kun sen päälle hyppäsin koko pino lautoja ja pöllejä romahti alta ja häntäluu meni kipeeksi :frowning: mut nyt kyll ei enää paljoo satu:D

:frowning: Harjottelin tnään outsidecrankrollia ja lensin mahalteen ranteet edellä maahan ranteeseen sattui. Sitte makasin siin vähän aikaa ja lähin sisälle päin ja ajattelin että hypin nuo rapppuset vielä tlös kaaduin siinäkin samanlailla ja sitten rantet aukes :frowning: mulla on ollut kiva päivä :smiley:

Auts… tein rollhopin viideltä portaalta alas ja sitte jalka meni pinnojen väliin ja moks, ranteet auki, ei kuitenkaa murtumia…:o