Muita Suomalaisia?

Toki seura passaa! Pikkasen tympii ainaki nykysin itekseen treenata ja videolta katella vinkkejä.

Itsellä hyvin alkanut harrastus loppui kuin kanan lento toukokuussa. Kaaduin kävelyvauhdista sillä seurauksella, että lonkkanivel meni sijoiltaan ja reisiluun pää murtui. Kyseessä oli metsäpolku ja kulkineena 27,5 qu-ax. Nyt on vielä hermovaurio ja sen takia olen pysytellyt kahden renkaan turvallisessa huomassa…

Ikävä kuulla loukkaantumisesta. Lajin vaarallisuus on aikalailla arvailujen varassa, kun ei ole tietoa suuntaan tai toiseen. Epäilen kyllä, että maastopyöräilyssä sattuu enemmän kovempien vauhtien takia. Yksirenkaisella ei yleensä käy kuinkaan, mutta joku päivä saattaa tietysti sattua liian terävä kivi alle, kun lentää etukautta ns. tangon yli.

Loukkaantumiset ovat aina ikäviä. Onneksi ei omalle kohdalle ole vielä sattunut mutta välillä käy mielessä milloin kolahtaa ekan kerran. Metsäpoluille ei vielä ole uskallus riittänyt, mutta ehkä ensi kesänä. Pitänee harjoitella polvisuojien käyttöä jo etukäteen :slight_smile:

Täällä yksi maastopyöräilijä Lahden seudulta. Viestitelkää jos vielä ajatte ja verkostoituminen kiinnostaa :slight_smile:

Meillä on tällä hetkellä 6 hengen WhatsApp-ryhmä jonka puitteissa on harvakseltaan tavattu. Suurin osa pääkaupunkiseudulta ja yksittäisiä Ikaalisista ja Oulusta. Laita vaikka yv mulle tai HKiviniemelle niin voidaan lisätä listoille jos kiinnostaa!

Hyvä homma! Jonkun tietokantaongelman takia en pystynyt lähettämään sinulle yksityisviestiä, mutta laitoin viestin FB:n kautta. Tsekkaa suodatetut viestit.

Moi. Mä ajelen kans ykspyörästä (Helsingin Laajasalossa) Ois kiva tavata muita tyyppejä jotka tätä harrastaa. Whatsapp ryhmä kiinnostais. Kiitos!

Laittakaa vaan numeroa viestillä niin voin lisäillä whatsapp ryhmään.
Eilen käytiin Rokualla yksipyöräisillä ihmetystä herättämässä: https://www.facebook.com/119868174704715/photos/pcb.2675706455787528/2675702225787951

Hei
Täällä uusi hemmo Rovaniemeltä.
Henrin jo tunnenkin, ja hänen tietotaitoa on käytetty rankasti kalustohankinnassa. :slight_smile:

Käytännössä pelkkä maastoajo kiinnostaa.
välineitä on muutamia pieniä sekä…

27,5" Nimbus Oracle
ja
26" tuunattu Nimbus Hatchet. (5.9kg)

Mä oon ainaki suomesta. mä oon ajanu ykspyörästä noin vuoden ihan perus beginner ykspyöräsellä. Mulla on muuten youtube kanavaki ykspyöräilystä. Teen sinne viikottain videoita siitä ja muusta hienosta. Kanavan nimi siis ake ykspyöräne
https://youtube.com/channel/UCMNqvbyK5qk2iD46p0Jm19g

4 Likes