Eenwielerbijeenkomst 21 mei

Als jij deze mail niet hebt gekregen stuur mij dan even een Privé Bericht (of mail dustinmichels@gmail.com) zodat ik je direct op de hoogte kan houden over eventuele verandering in het programma.

EENWIELERBIJEENKOMST PROGRAMMA.doc (108 KB)

Als je deze mail niet hebt ontvangen stuur mij dan even een mail op dustinmichels@gmail.com of bel 06-11223688

PAKKET.zip (496 KB)

jammerzzzz

Helaas ik ga het niet redden. Volgeboekte agenda: Motorzegening (jaarlijks evenement waar ik al sinds 1999 aan deelneem). Bovendien is het echt wel een pokke end rijden. Ik weet dat het heel moeilijk is om iets op poten te zetten en wens je (jullie) dan ook een coole happening toe maar moet toch verstek laten gaan.
C ya around this summer, Rob

Jammer dat je niet kunt komen! Hoop trouwens dat het nu wat beter gaat met je enkel…

Deze bijeenkomst hou ik in Alkmaar omdat ik daar nu al contacten heb met onder andere de wielrenbaan en het mountainbikeparcour. Ze zijn erg enthousiast en zouden ook graag kampioenschappen willen organiseren, ik weet niet of mensen hier interesse in hebben? Waarschijnlijk gaan we met Alcmaria-Victrix (wielrenclub) ook een eenwieler-tak bij de club opzetten.
Voor de volgende bijeenkomst zal ik proberen een wat meer centraal gelegen plaats uit te zoeken.

Veel plezier op de motorzegening!

Question

Hoe zit dat nu met jouw/ jullie namen.
Michels? Schaap?
Wel of niet geen echte broers?
Ik snap er niets meer van.
Breng eens een beetje licht in mijn duisternis, aub.
Groetjes Rob
OH ja nog iets: hoe heb je die gekleurde tekst onderaan jouw venster gemaakt???

Dustin vind het leuk om af en toe vervelend te doen. We heten allebei Schaap, alleen hij vind het nodig om soms mijn moeders naam aan te nemen, Michels. Niet aan mij vragen waarom, hij is gewoon geschift.

De bijeenkomst is zeer goed verlopen! Ondanks het slechte weer in de rest van het land was het in Alkmaar mooi weer en hebben we zelfs momenten zon gehad. We waren in totaal met z’n 11en en het niveau lag aardig hoog, ik vond het leuk om met jullie te rijden.

Klik hier voor de foto’s.

En natuurlijk de uitslagen:

  1. Dustin 1:22:19 29" (1:26:55 24")
  2. René 1:39:29 29"
  3. Tristan 1:41:17 24"
  4. Pieter 1:55:00 24"
  5. Sander 1:56:66 24"
  6. Luc 1:58:82 24" (2:04:13 20")
  7. Owen 2:03:79 DQ 24"
  8. Paul 2:11:35 20"

Helaas heeft Owen ‘The Trial King’ Poulsssn het verkeerde parcours gereden dus telt zijn tijd niet.

Allemaal bedankt voor het komen!

Dustin Schaap

super

dat jullie het zo leuk gehad hebben.
Filmpje vind ik eveneens aardig!
(kep 'r ook weer 'nnieuwe)