Eenwieler Database

Hallo,

Ik ben gisterochtend (25/05/2006) begonnen met het maken van een Nederlandse Eenwieler Database, aangezien de vorige Eenwieler Bijeenkomst in Alkmaar een succes was en ik in de toekomst graag nogmaals een bijeenkomst wil organiseren ben ik bezig met het maken van een Eenwieler Database. Voor de database heb ik een aantal gegevens nodig, ik zou het erg fijn vinden als je mij deze gegevens geeft maar begrijp het natuurlijk ook als je het privé wilt houden. Voor alle duidelijkheid: Deze database komt NIET online, alleen ik kan bij deze database komen.

Voorbeeld:
Adressenlijst-ID: 1
Voornaam: Dustin
Achternaam: Schaap
Geslacht: M
Provincie: Noord-Holland
Plaats: Alkmaar
Mobiele telefoon: ##-######## <- Telefoon nummers komen zeker niet online
E-mailadres: dustinmichels@gmail.com
Leeftijd: 16
Geboortedatum: 01/08/1989
Bijgewerkt op: 25/05/06
Niveau: Hoog
Stijlen: MUni, Trials, Street, Distance
Eenwielers: Qu-Ax 20" / KH 24" / 28" / 36"
Website: Geen

Mischien dat er wel een simpelere versie van deze database op internet komt, zonder telefoonnummer, plaats en nog een aantal gegevens. Als dit gebeurt zal ik eerst om je toestemming vragen, dus je kunt met een gerust hart je gegevens mailen naar dustinmichels@gmail.com

Ken je nog andere mensen die eenwieleren en dit forum niet lezen? Zeg het dan even tegen ze en laat ze contact met mij opnemen of geef de namen en e-mails door, nogmails: dustinmichels@gmail.com voor meer informatie en het doorsturen van gegevens.

Alvast bedankt,

Dustin Schaap