Dansk Out The Game!

Hey :smiley: Så skal vi da lige have lidt gang i det danske forum! Og det bliver med en god gang OTG - Flatland/Street… :slight_smile:

An)-On _ _ _

Skrive jer selv på listen :smiley:

jeg er på :slight_smile:

An)-On _ _ _
Christian _ _ _

synes vi skal starte når vi er 5-6 stykker :slight_smile:

Måske skulle vi start ved 4… jeg ved ik hvor mange der er med på den :stuck_out_tongue:

Jeg er med :slight_smile:

-Asbjørn

come on Asbjørn!

An)-On _ _ _
Christian _ _ _
Asbjørn _ _ _

An)-On _ _ _
Christian _ _ _
Asbjørn _ _ _
Oskar _ _ _

oskar rytter

An)-On _ _ _
Christian _ _ _
Asbjørn _ _ _
Oskar _ _ _
Josef _ _ _

Hmm video kvaliteten er sgu ret lort, men jeg laver full rev-crankflip-full rev…

http://www.youtube.com/watch?v=nnbQjjBGRRU

Hvor lang tid skal vi sige?? 7 dage?

Edit: De 2 sidste klip var bare noget jeg også filmede idag… Og jeg var f*cking nød til at kører på en damn red devil fordi min cykel skulle pungtere :frowning:

Fuck crankflips! Nu vil jeg ud og smadre mine klodser for ik at få første bogstav, ses:p

OOOMMMMMGGGGG
Jeg har ikke kunne komme på Unicyclist.com, så jeg så dit trick på youtube. Jeg var sikker på at det var full-rev x 3 du lavede… så nu har jeg brugt 20-25min af min aften på at lande det :frowning:
Nåå… så må jeg jo bare lande det andet i morgen :slight_smile:

done…

Nu har jeg lavet det rigtigt:

http://www.youtube.com/watch?v=RjXick75zM0

Det næste trick er leg-aroundx2-rollingwrap :slight_smile: Bare rolig næste tricks runde begynder først næste onsdag :stuck_out_tongue: medmindre alle bliver færdige med det andet før! :smiley:

BTW… var vi ikke enige om først trick skulle være let? Jeg synes da det var rimeligt svært… så jeg kunne forstille mig der var andre der havde vildt svært ved det?!?

Hmm det kan du måske have ret i :confused:

Kan ik lande dit anton, men christians er fair nok :slight_smile:

skal vi så ik sige at det bare er full rev-crankflip? :wink:

Lyder fair :slight_smile:

Jeg har tænkt mig denne ting her går jeg.

An)-On _ _ _
Christian _ _ _
Asbjørn _ _ _
Oskar _ _ _
Unilars _ _ _

Jeg har ik noget sted at cykle, først om nogle uger, så gi mig et o :frowning:

Nedtur :confused: