Victor monocycle France

Hey, Im victor,a french rider,
I pratic unicycle since 1.5years. My video is a mix between trial and street
ENJOY!!

PS: sorry but Im a bad stutend in english at school:(
http://www.unicyclist.com/gallery2/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=317354&g2_serialNumber=1&g2_GALLERYSID=fc6864823c382f3076bc5b66e5fcec2furl

nice.

thats darn good!

just another mini Xav from France,:wink: :roll_eyes: . great vid.

That was great! But I have to ask… do you prefer the KH or the Devil?

Tres biens.

J’aime Beacoup tes Backflip, ils ont beacoup de flow.

Pourquoi as-tu un KH et un Koxx-One?

Ouais! Je souhaite que j’ai eu les deux.

Realy nice vid.
How high do you jump?

Peter M

Hi !
probailer 2, I can jump about 80-90cm.

Ntapin, le KH ne m’apartient pas, il est a un ami.Il me le prete pour ne pas abimer mes pédales plastic sur mon dévil pour les pédal grabs!
A mon avis ce sont 2 monos qui se valent, le KH est un peu plus léger, mais je prefere le rebond du pneu trial. Je n’aime pas les pédale SNAFUS qui sont trop lourdes. Les manivelles KH sont top.

Hi !
probailer 2, I can jump about 80-90cm.

Ntapin, le KH ne m’apartient pas, il est a un ami.Il me le prete pour ne pas abimer mes pédales plastic sur mon dévil pour les pédal grabs!
A mon avis ce sont 2 monos qui se valent, le KH est un peu plus léger, mais je prefere le rebond du pneu try-all. Je n’aime pas les pédale SNAFUS qui sont trop lourdes. Les manivelles KH sont top.

Ahh sa fait de sense, merci beaucoup. Comme ton englais mons francais n’est pas tres bons aussi, il ne laise moi pas utiliser les accent avec Firefox pour quelque raison.

Merci beacoup.

Qu’il a dit^^^ :smiley:

Je suis chaise…

Mike

nice jumps, one more step than i can get :astonished: :angry:
good job!:smiley:

N oice

Very impressive riding skills!

Really good :):slight_smile:

In English?

I tried translating it. The parts where I have no clue are in red. There are probably other mistakes as well.

Ntapin, the KH does not belong me, it’s a friend’s. He lent it to me for not abimer. The plastic pedals plastic on my dévil are great for pedal grabs! In my opinion they are 2 monos which is worth, the KH is a little lighter, but I prefer the rebound of the Try-all tire. I do not like the SNAFUS pedals they are too heavy. The KH cranks are special.

What I think you are saying in the second one is the KH is lighter, but you like the Try-all tire and plastic pedals on your devil.

If so, wouldn’t a KH with plastic pedals and a Try-all tire be best? Easy modifications.

Wrong:

Hi !
Ntapin, le KH ne m’apartient pas, il est a un ami.Il me le prete pour ne pas abimer mes pédales plastic sur mon dévil pour les pédal grabs!
A mon avis ce sont 2 monos qui se valent, le KH est un peu plus léger, mais je prefere le rebond du pneu trial. Je n’aime pas les pédale SNAFUS qui sont trop lourdes. Les manivelles KH sont top.

Ntappin, the KH does not belong to me, it’s a friends uni. He is lending it to me so I don’t ruin my plastic pedals on my Devil on pedal graps.
IMO, they are the two very good unicyles, the KH being a bit lighter, but I prefer the rebound of the trials tire. I don’t like the Snafu pedals which are too heavy. The cranks of the KH are the best (top is slang).

Got most of it, but a few glitches here and there.