Unicycling in the Dutch Mountains

Mischien niet mijn taak om deze topic te beginnen, maar anders is het hier zo leeg…

Unicycling in the Dutch Mountains 2006
Omschrijving: 10 jarig jubileum!

Zo, 10 jaar alweer… We stonden er zelf ook even van te kijken. In 1997 door Geert, Arend, Erik en Julia begonnen als een 1 dags evenement is dit inmiddels uitgegroeid tot een meerdaags evenement dat wel festival genoemd mag worden. Als mede aanstichter van de huidige Nederlandse interesse naar offroad unicycling en unicycle trialing blijven we op zoek naar nieuwe uitdagingen, maar zullen tegelijkertijd altijd laagdrempelig blijven voor beginners.
Voor deze 10e editie keren we weliswaar terug naar de vertrouwde camping van het afgelopen jaar in Heerlen, maar uiteraard hebben we weer wat speciale ideeen in petto die we gaan proberen te verwezenlijken.
Scheur dus ook deze data alvast uit je agenda!!! (Niet doen, gewoon in je agenda laten zitten, straks weet je niet meer waarom je ze uit je agenda hebt gescheurd)

Datum: Vrijdag, 23 Juni, 2006
Meerdere dagen: Vrijdag, 23 Juni, 2006 - Zondag, 25 Juni, 2006 (elke dag)
land: België en Nederland
Plaats: Zuid-Limburg
Adres: Camping in den Hof (Heerlen)
Website: http://www.jongleercollectief.nl/

Wie gaat er allemaal??
Ik ben zeker van plan om te gaan dit word m’n 4de keer dat ik naar dit super weekend ga.
Altijd super gezellig echt een aanrader.

Rene
Tristan
Dustin

(Lijstje gewoon aanvullen)

rene
tristan
dustin
sander (waarschijndelijk ligt er aan hoe de datums uit komen
maar heb er super zin in kon vorig jaar jammer genoeg nie:(

Hi all,

Maakt niet uit dat jij dit naar voren gebracht hebt. Aan mij dan nu de taak om te reageren.
Vorig jaar was mijn eerste UITDM en meteen maar een beetje medegeorganiseerd (Trialparcour). Het eenwielervirus heeft bij mij behoorlijk toegeslagen.
Stadstrial, Valkenburg, skatehal etc. zijn enorme boosters voor het zelfvertrouwen.
Je voelt je met de dag groeien. Ook dit jaar zal ik het niet aan mij voorbij laten gaan!!!
Groetjes Rob;)

Hoi Rob.

Leuk dat je ook op dit forum zit. :slight_smile:
Is er dit jaar ook weer een trailparcour op de camping er bij??

Groetjes Rene.

Uitdm

Natuurlijk, alleen moeten we ons nog iets speciaals in laten vallen.
Bij een tiende happening is dit een beetje vanzelfsprekend toch;) .
Het zal niet kunnen tippen aan Fluck :astonished: , we zijn immers maar met een paar man.
Als ik niet voor die pallets en die olievaten had gezorgd was het ook leuk geweest maar er had nog meer mogen staan ondanks dat het mijn debuut was. Trouwens ga jij ook naar GMTW?
Ik zie of hoor het wel.
Trapze!!
:smiley:

1. Wat is GMTW? :stuck_out_tongue:
  2. Wat heb ik toch een mazzel, eerste keer dat ik naar Unicycling in the Dutch Mountains kom en al meteen iets speciaals :smiley:

Dat zijn gewoon al 5 mensen op een forum waar nooit iemand komt, toch wel een prestatie… :wink:

GMTW zie http://scriptfreaks.de/gmtw4
Ik ga er misschien heen.

Als ik kan kom ik zeker, maar het is niet zeker of ik kan. :slight_smile:
Zou mijn vijfde keer worden dus da’s ook een lustrum.

Hej,
Ik denk dat ik ook wel ga ik wil wel.
Dit zou dan de eerste keer zijn lijkt me wel super leuk.
Ik hoop dat ik kan.

mzzl,
Job

Voor jullie kijkplezier: verslagen van 2002 t/m 2005, met foto’s, op http://www.xs4all.nl/~klaasbil/uni_mystuff_myriding_nl.htm , beetje onderaan de pagina.

I’ll be there

Hi,

one weekend before the UITDM06 I’m @ the defqon.1 in Almere. So I’ve got the idea to stay in holland and help prepairing your event. So can you tell me a cheap place to sleep and the website to book the trains from Almere to zuidholland?

Thanks alot Niels

Hi Niels,

I bet Rob will be glad to hear that you want to help! Unicycling in the Dutch Mountains will be held in Limburg (a province) and not in Zuid-Holland, what time will you be leaving and what date? It will be 5 minutes work for anyone at ns.nl (I think there’s an english page too)

Looking forward to hear from you,

Dustin

P.S. What’s defqon.1? Does it have anything to do with unicycling? :stuck_out_tongue:

Yaah Niels,
Würde mich freuen.
Aber bessers isses ins Englische, cause now everybody understands.
What Dustin said was right: The south of Limbabwe is quiet a distant!
UITDM will be held again on a camping so perhaps this is something to think about like a cheap place to stay you asked.
At least it’s in the summer and not in april as some people in youre neighbourhood had in mind for GMTW.
We will keep you informed.

Hi riders,

thanks for that fast answering. The defqon.1 has nothing in commen with unicycling, its a dance festival from q-dance I think I’ll leave sunday 18th june at 11 in the morning. Yes 10 days camping in holland, I’m looking forward to it,

Niels

I’m sorry, a friend is getting married that weekand. I won’t join your event :frowning:

To bad maybe next year!

Ik moet me zelf nog inschrijven, maar voor diegene die Circusplanet niet lezen, hier is de link om je te registreren:

http://www.jongleercollectief.nl/frames/index.htm

Tot UitDM en met vriendelijke groet,

Dustin