Antwoord op vraag of eenwieleraars daar ook mogen rijden, van www.weekvandefiets.nl:
Antwoord RideActive.nl of het een beetje te berijden is voor eenwielers:
Dustin en ik gaan waarschijnlijk, als je ook komt, laat het hier ff weten!
Antwoord op vraag of eenwieleraars daar ook mogen rijden, van www.weekvandefiets.nl:
Antwoord RideActive.nl of het een beetje te berijden is voor eenwielers:
Dustin en ik gaan waarschijnlijk, als je ook komt, laat het hier ff weten!
Eindelijk ontwikkelingen op dit gebied in Nederland
Beloofd wat te worden! Als het weer ook meespeelt zal het best een happening gaan worden.
In mijn agenda heb ik al in ieder geval een notitie gemaakt en zoals de zaken er nu voorstaan zal ik mijn neus wel eventjes laten zien in Tilburg.
Vooralsnog zit ik echter door een enkelblessure op een waakvlammetje te trialen. Als het herstel echter gestaag vooruitgaat wil ik toch het een en andere paletje op en af proberen te klauteren.
Tot dan, Rob
Als jij mij wilt komen halen wil ik ook wel meedoen:p
Ik zit er ook over te denk om er heen te gaan,
Het moet wel beetje mooi weer zijn want dit is altijd een verrassing in nederland.
Zo, meer respons dan ik dacht. Leeft unitrials toch een beetje in Nederland Ik ben benieuwd naar jullie kunsten, en hoop dat er misschien nog wat puur (urban) trial meets uitrollen!
Rene:
Frank:
Tristan:
Foto’s van http://www.weekvandefiets.nl, Rob en Dustin waren d’r ook, maar hun foto’s zijn om de een of andere reden niet online gezet :?
Het was lekker rijden, die tafel die daar staat is 75cm hoog (volgens comentator 80cm), en is meerdere malen gehopt door mij (je ziet me net omhoog komen van een SIF hop) en Frank.
Whaaaaaaaaaoooowww
Zelden zo’n mooie UNI action foto’s gezien.
Complimenten aan fotograaf en of course Erant (want anders had ik ze waarschijnlijk nooit gezien).
Jammerz dat die van Dustin en mij er nie op staan.
Maar er is ook gefilmd!!! Bij die trappen. Anybody any idea where or when this will be published???
Grtjzz Rob
Wij zijn blijkbaar te knap voor de pagina Rob ben inderdaad benieuwd naar da filmpke van die trap, dat was mn grootste stairset ooit :S mooie plaatjes, jammer dat Tristan net een niet-zo-knap moment had… en ik zie mn groene puma shirt op de achtergrond!