Suomen MUni/Trial/XC-meet 2006

Jotta tämä topikki ei katoaisi bittiavaruuteen, niin voisinkin tässä nyt ehdottaa, että pidettäisi ensi kesän miitinki täällä kuopiossa, ja seuraavana kesänä jos innostuneita järkkääjiä löytyy, jossain muualla.

Pidetään molemmissa paikoissa, toinen keväällä ja toinen syksyllä.

Molemmissa paikoissa? Siis Kuopiossa ja missä? Pyhä ainakin käy turhan kalliiksi esim. meille turkulaisille. :frowning:

100:s posti muuten… :smiley:

Tossa en kyllä lähde samoille linjoille. Meinaan kyllä mä ainakin itse olen valmis hyvään asiaan rahaa laittamaan, säästää sitten jostain muualta ennemmin.

Mut oon kyl ite vähän sitä mieltä et ei kahta miittiä samaan kesään tarvitse. On sitten ennemmin vaikka pidennetty vkon loppu tai vaikka koko viikon miitti, jos tuntuu et ei ehdi tarpeeksi muuten porukalla ajella :slight_smile: . Ja tuleehan aina uusi kesä jolloin sitten uudessa paikassa uudemman kerran kokoonnutaan. Ajankohtana mieluiten se olis joskus ihan kesällä meinaan noi koulun loma-ajat ei oo kauheen liukuvat.

Niinno. Tietty riippuu et miten määritellään paljon. Ainaki enemmän kustantaa kuin Kuopio. Tiettyyn rajaan saakka tietty voi olla valmis vähän “uhraamaan” omaisuutta, mut rajansa kaikella toki. Nyt kun oikeen mietin ni oon kyllä Aleksin kanssa samaa mieltä tuosta et eiköhän yhdellä miitillä selvittäis. Niin ja jos vaikka vähän pidempi sitten ja kesällä siis. Koulu kun tosiaankin orjuuttaa… :slight_smile:

Länsirintamalta ei mitään uutta…

Elikkäs mitäs on ihmiset mieltä suunnitellusta miitistä? Eikös se Kuopio oo vähän niinkun jo sovittu, mutta miten se kesto? Jos se olis kesäloma-aikaan niin mulle (ja luultavasti muillekin täällä) kävis että se olis semmosen pidennetyn viikonlopun tyyppinen… Mitäs mieltä ollaan? :thinking:

Jos ajopaikkoja ja hyvää meninkiä riittää niin kyllä mä voin olla vaikka viikon.
Mä aloin myös miettimään et saataiskohan sieltä kuopion suunnasta järkättyä jotain halvempaa yhteismajoitus tms. ?

Jos löytyy katto pään päälle ja hyvää meininkiä niin ollaan ihan miten kauan vaan:). Vielä se pyhä vähän houkuttaa ajatuksena. tiedän, kyllä niitä kesiä vielä tulee mut kuitenkin… Jos nyt kuitenki ajatellaan et se kuopio on se paikka ni voisivat paikalliset pistää vähän infoa majoitusmahdollisuuksista kun siitä varmaan eniten tietävät.

Tuli vaan ihan tällanen mieleen että onko teillä siellä Kuopijossa tai lähialueilla sellasia puisia hökötyksiä missä voisi ajella? :roll_eyes:

Päevee!!!
En oo ollu oikein linjoilla viimeaikoina, mutta nyt oun onlain! JEEE!!!
Majoitusmahdollisuuksiahan täällä on monenmoisia, onpi hotellija, hostellija, kaikenmoista majoituspaikkaahan kannattaa miettiä vasta kun tietää paljonko on tulossa porukkaa.
Joke jotain kaavaili että voisi tuosta puijon takaa jotain leirikeskusta kysellä myös.
Puisia ajelupaikkoja täällä ei liikaa ole, vaan trukkilavavuori lienee järjestyy jostainpäin, vaikkapa minun työpaikan takapihalta, jos silloin vielä töissä olen tuolla. Ja on käynyt mielessä, jos tuonne puijon metsään jotain lankkua saisi viritettyä (joka on kovin epätodennäköistä, sillä iso osa puijosta on suojelualuetta). Ajankohdaksi ehdottaisin heinäkuun loppupuolta, 14.-16. , 21.-23. , tai 28.-30.7 elikkäs perjantaista sunnuntaihin.

Tosta miittinkien määrästä tuli vaan mieleen, että jos se Kuopio olis vaikka semmonen isomman porukan ja panostuksen kohde. Mutta nyt kun täälläkin päin väki alkaa ehkä mahdollisesti saamaan noita ajokortteja, voisi ehkä joku viikonloppu tampereella tai jossain muualla olla hyvä vaihtoehto hieman pienenpimuotoisille miiteille. Tää ehdotus nyt ehkä vähäsen saattaa syrjiä pohjosempia kansalaisia, mutta ainakin melkeen etelässä asuville tällaiset “pikku”
ajelut voisivat olla hyvä potentiaalinen vaihtoehto. (Jopa useampi kuin vain yksi kesässä :slight_smile: )

Tottahan tuo mutta sellaisten järjetäminenkään ei vaadi niin paljon työtä/järjestelyä. Eihän meitä nyt kauhean suurta porukkaa Suomesta kokonaisuudessaan löydy mut jos sinne Kuopioon saatais suurin osa ainakin tulemaan.

Töttöröö!
Miitingin suunnittelu olis aihetta aloittaa alussa, että kaikki ehtii kertoa mielipiteitään asiasta.

Minkäpälaista ajeluohjelmaa siis kuopion ulkopuoliset kaipailisi?
Itse olemme yleensä ajelleet 50%/50% Metsiköissä, ja urpaanissa ympäristössä, ehkä te haluaisitte jotain muuta.
Ajankohtahan tulisi tosiaan olemaan tuo heinäkuun loppupuoli, onko asiasta muita mielipiteitä?
Iltaohjelmaksi varmaan joutuu tarjoamaan viimevuotiseen tapaan MUnien raplausta, MUni-videoita/dvd-materiaalia ja Omppulimpparia med Taffel.
Viikonlopun aikana joutunee kuvaamaan MUni-materiaalia stillinä ja videona, ja koostaa niistä jotain silmän iloa!

On se mukavaa kun kaikki on niin innokkaita! :smiley:

Toi fifty-sixty asetelma kuulostaapi jokseenkin hyvältä. Heinäkuun loppu on praa. Tosiaan voisi olla trukkisvuorella ja kaapelikelakasalla myöskin käyttöä jos sellainen järjestyisi; tämäkin kai on saatettu yleiseen tietoisuuteen, I presume? Ja tietty siis trial urbaania eli Turbaania. :astonished: ja MUnia tietysti.

Munien räpellys ja leffa ilta kuulostavat myös hyviltä illanvietto mahdollisuuksilta. :wink: Viteota ja kuvia tietysti on näpsittävä, täältä Turusta luulis järjestyvän yks liikkuvan kuvan tallentaja, jos Juuso on sitä mieltä. Ja tikikameroita tavallisia myös. Jos tarvitaan. Se ois hyvä jos ois useampi kamera niin saatais eri kuvakulmista samaan aikaan otettua materiaalia, oikeen prosettiä.

Mutta joo, se siitä tällä kertaa, kyllä tässä oon jo lätissy. :smiley:

Hullujahan työ ootte jos kuvittelette että jättäisin videokuvatallentimeni kotiin :astonished: . Ja digikamera mukaan myös tietty. Tosin MUninnasta tulee vaivalloisempaa jos on kameroita reppu täynnä. Ei voi rennoin mielin ajella puskissa…

Ja mitä ajeluihin tulee niin halutaan tietysti tehdää tuttavuutta uusiin metsäpolkuihin. Ja tietysti myös ilostuttaa kuopion ihmisiä viemällä ajokkimme kaupungille. :sunglasses:
Elikkäs siis niinku vissiin kai se olis ehkä aika hyvä periaattees et olis niinku suunnilleen fifty fifty:D

vai pannaanko jopa nykäsmatin luvalla fifty sixty?

Minkäslainen vitejotallennuskalusto sieltä päästä löytyy?
Täällä on veehooässää ja digivideota lienee käytettävissä, kuvaajakin varmasti järjestyy, joka voi myös toimia sherpana. :roll_eyes:

Ainakin yksi digivideokamera löytyy. Sillä on kaikki tähänastinen videomateriaali kuvattu. Kuuvaja/sherpa kuulostaa oikein luxukselta:D. ainakin kun muistelee viime kesän muninta reissua jolla piti kameran takia varoa.

50/50 = jätte bre

Digikamra löytyy myös ja mahdollisesti VHS videokamera mutta se on sellanen möykky et ei kyl varmaan jaksa ottaa (tarvitaan about 4 henkeä kantamaan sitä pelkästään :o )

Eikä sitten karnevaalihuumassa unohdeta viestintää :slight_smile:
http://www.alli.fi/tieto/nuorisotyo/viestinta.html