Suomen MUni/Trial/XC/FS-meet 2007

Viime miitin yhteydessä tuli puheeksi seuraavan miitin pitopaikka ja alustavasti sovittiin Turku. Ajankohdasta ei ole vielä tietoa, mutta luultavasti kesäaikaan, ehdotuksia otetaan vastaan. Kaksipäiväinen. Tarkoitushan olisi että mahdollisimman moni ilmaantuisi paikalle. Tokihan Turku on vähän kaukana esim pohjoisesta, mutta toisaalta asian voi kääntää toisinkin päin. :roll_eyes:

Tästä ei mitään tietoiskua tullut, mutta teitä on nyt varoitettu. Suunnittelemaan täytyy alkaa kuitenkin hyvissä ajoin ja sitä ennen pitää olla asioista selvillä. Eli alustavia ilmoittautumisia otetaan vastaan, että olisi edes jonkinlainen kuva kuinka moni olisi tulossa ja pystyisi järkkäämään majoituksia ja muuta sellaista.

Keskustelua. Ehdotuksia.

Heh. Mä voisin kyllä tulla katteleen meininkiä jos opin jotain mun pyörällä. Emmää muuten kehtaa tulla. :smiley:

Vaasahan sijoittuisi tuolle välille ja siellä näytti olevan mukavat mahdollisuudet streettiin/trialiin, maastossa en ole käynyt, joten siitä en voi sanoa mitään. Paljon portaita, kaiteita, leikkipuistoja yms. (Muuten kylläkin melko ruma kaupunki :o ) Toisaalta paikkahan kannattaa miettiä sen perusteella, että ketkä miittiin ovat tulossa. Jos osallistujat ovat Etelä-Suomessa niin miitti kannattaa siellä. Itse en välttämättä ole tulossa, ellen sitten lähistöllä satu olemaan.

Suattaahan se olla silleen notta joutyuu tulemahan.
PS: Kumi edelleen puhki.:smiley:

joo kyllä mä oon ihan mukana:D

Turkuun kuuluu miitin tulla kun sitä tänne suunniteltiinkin ja se on tässä sopivasti lähellä:p
Ja on niitä rappusia turussakin ja leikkipuistoja ja vaikka mitä. Ei se niinkään taida olla niistä matkoista kiinni se miitin paikka vaan siitä että joku tietää paikat ja voi hoitaa järjestelyjä.

niin kai se on parasta laittaa sinne missä on eniten porukkaa nii tietää paikkoja ja muuta. ihtelllä on vielä vaikee sannoo muuta. välimatka

Kyllähän tuon ymmärtää et Turku on “aika” reunalla kun karttaa katsoo, mut oon kyl kans sitä mieltä et paikan valintaan ei riitä sinäänsä se mihin on lyhin matka kaikilla. Meinaan että enemmän vaikuttaa se että ketä haluaa/ehtii/kiinnostaa järjestää moista. Okei, täl hetkel niin pieni porukka vielä kokonaisuudessaan ettei järjestelyt sinäänsä paljoa vaadi verrattuna ison maailman miitteihin, mut kyl mä ainakin tykkäisin enemmän mennä jonnekkin missä joku tietää hyvät ajelupaikat ja on hoitanu jollain tapaa esim. yöpymisen yms.

Ja täältä ilmeisesti löytyy ainakin innoikkaita vapaaehtoisia hoitamaan miitin järjestämisen, niin mä ainakin kannatan että Turussa tän vuoden miitti. Ja lupaudun hoitamaan oman osani järjestelyissä jos tähän sitten päädytään niinku alustavasti on ollut jo sovittuna.

Vähän on hiljasta ollu viime aikoina mut kuitenkin joka tapauksessa miitti on tulossa. Voisin tässä vähän kysellä että mihinkäs ajankohtaan sopisi laittaa. Ehdotuksia olis heinä-elokuun vaihde mut mulle ainakin on ihan sama, koska oon töis koko kesän (öisin) ja turus siis. Että ehdotuksia ja siinä samassa ilmottautumisia otetaan vastaan. :slight_smile:

kyllähä tuo kiinnostais mutta turku on aika kaukana täältä. mutta jos jossai välissä kessää sielä päin tullee käytyä nii pittää ilimotella :smiley:

Puuh… Kai sitä täytyy sit meikäläisenki lähteä messiin… Ku työmatkakin on niin lyhyt. Ajankohdan puolesta tällä hetkellä ainakin käy koko kesä.

Moro!
Millos se miitti ny piretähän hhä???
Onko se niinku elokuun 4-5 päivvä vaiko seuraava vkl, vai onko ollenkaan.
Oli meininki että vaimon kanssa tullaan mahollisesti samalla viikonloppulomalle katselemaan turkun seutua. Pittää hotelli varata ajoissa!

Hyvä kysymys, eero vois jotain päivämääriä heittää, ainakin jossain vaiheessa ymmärsin et ois hänel jotain ideaa asiasta. Itselle ainakin tällä hetkellä pitäis sopia melkein mikä aika tahansa, ja kyllä oman korteni oon valmis kantamaan kekoon että miitti järjestyis.

Olisi parempi tämä 11.-12.8. Ei ole hyvä tämä edellinen viikonloppu. Töitä on ihmisellä viikonloppuisin. Darrassa joka päivä töihin menee. Eikä ole Top Gun homo-elokuva.

Krhm. Joo eli sillon siis. :roll_eyes:

aiotteko miten ajella sielä miitissä? ihan vaan yhteistä ajelua vai onko teillä kunnon rata missä ajella?

Kattellaan nyt ajetaanko ollenkaan. Nyt nimittäin näyttää siltä et ainoo mahollinen päivä on perjantai 10. päivä elokuuta. Äh. Hommat kusasee taas korvilleen niinkun ne tuppaa tehä.

onhan tuo hyvä jos tuommosia saa järjestettyä ko suomessa ei niin kovin montaa tätä harrastavaa oo. ei sillee yksin tarvi aina ajella

Itse olen suurta arvontaa suorittanut miittiin osallistumisen suhteen, näyttääkin siltä, että pitää joku muu ajankohta kuin tämän vuojen elokuun vkl kokeilla… meillä on pihamaa rempallaan, ja talosta puuttuu palanen… joka pitää rakentaa.

Voihan MUni snetään!, eiku sentään

Siltä se nyt vähän vaikuttais joo. Jos on syyskuussa hyviä ilmoja voi olla viel mahollista… Toivotaan ettei kokonaan tarvis haudata hommaa. :smiley: Kattellaan siis syssymmällä!