Had daarnet een site gevonden waarbij je een paar dingen moet ingeven en dan maakt die site zelf een script.
Best lollig vond ik en probeerde het maar, met dit als resultaat:
"Jouw Kris Holm Unicycles- scenario!
Maandag - Roger Davies vertelt direkt dat hij Sandra maar een lelijke doos vindt. Volgens hem ziet ze eruit als een lesbienne. Achteraf blijkt dat Jessy eigenlijk de enige lesbienne bij Kris Holm Unicycles is. Zach Baldwin geeft later nog wel toe dat hij twijfelt over zijn sexuele geaardheid.
Dinsdag - Iedereen is verzeild geraakt in een heftige discussie over de werkverdeling voor de komende weken. Zach Baldwin voert de spanning wat verder op door te zeggen dat de vrouwen bij Kris Holm Unicycles te weinig moeite doen en lui van aard zijn. Kristine twijfelt niet en geeft hem een klap op zijn hoofd met een pen. Zach Baldwin wordt afgevoerd.
Woensdag - De Kris Holm Unicycles-werknemers krijgen een opdracht van Myself- ze moeten de frameproduction room poetsen.
‘We hebben er al meerdere malen een rottende M&M ontdekt en ondanks de verschillende waarschuwingen werd hier tot op heden nog niets aan gedaan,’ aldus Myself.
Roger Davies komt al aandraven met een halve winkel reinigingsmiddelen en wordt onmiddellijk getrakteerd op een kwade blik van Sandra.
‘Ik ben allergisch voor poetsprodukten,’ zegt Zach Baldwin, ‘daar krijg ik altijd jeuk van aan mijn penis’.
Roger Davies kan zijn lach niet inhouden en laat zich volledig gaan, hij danst nu door de kamer als een hond op speed.
Sandra vertelt dat ze te voet naar Marokko wil gaan. Roger Davies komt niet meer bij.
Donderdag - Het oplossen van de ‘frameproduction room-taak’ gaat lekker, totdat Zach Baldwin - die ondertussen toch al bekend staat als de meest luie kloot van het hele stel - de emmers waar al het vuil in zit, omstoot. Jessy gaat compleet uit haar dak en gooit een papier naar zijn hoofd maar raakt Myself vol in het gezicht.
Vrijdag - Vandaag moet de frameproduction room-taak af zijn. Omdat Zach Baldwin gisteren het werk dwarsboomde ziet het er niet naar uit dat dat zal lukken. Myself laat via een memo weten dat het weekendwerk zal worden, waarop Sandra in huilen uitbarst. Zach Baldwin is afwezig wegens een ‘gezwollen penis’.
Zaterdag - Alleen Myself is aanwezig om te poetsen. Verder een rustige dag.
De volgende week:
Maandag - Met een dikke knobbel ter hoogte van haar oog komt Jessy aan op kantoor. Volgens haar heeft Myself zich na het incident met de papier niet kunnen beheersen en is hij haar in het weekend komen opzoeken, met dit als resultaat.
Dinsdag - Roger Davies is vandaag jarig, maar net als ieder jaar voelt hij zich te goed om te trakteren. Myself geeft hem hierover een opmerking.
‘Ik kijk nog liever de hele dag naar ketnet dan naar uw gezaag te moeten luisteren,’ antwoordt Roger Davies en hij begint van zijn M&M te eten.
Myself maakt er een memo van.
Woensdag - Kris Holm zingt voortdurend fuck me baby one more time.
‘Zoals gewoonlijk weer goed gezind,’ denkt Zach Baldwin, die vandaag een baaldag heeft en hij krabt aan zijn penis. Verder niets te melden.
Donderdag - Kristine biegt op dat ze stiekem verliefd is op Kris Holm. Het blijkt niet wederzijds te zijn. Kristine ziet het niet meer zitten en springt uit het raam.
Vrijdag - Sandra stelt voor om vanaf nu iedereen gele hemden en dito schoenen te laten dragen. Zach Baldwin wordt hierdoor vuurrood van woede en stormt op Sandra af om haar de mond te snoeren. Hij mislukt daar echter in en belandt met zijn hoofd op de rand van een bureau. Zach Baldwin wordt voor een tweede maal afgevoerd. Maar goed dat het weer bijna weekend is…"
Wil je het zelf eens proberen:
http://home.o2w.net/~sander/soap.html
Peter M