Koxx One trip :Europeen Championship 2005

Hier is een nieuw filmpje van Koxx One:

http://vids.worldofk.com/koxxone/Danemark_2005/K1_Trip_to_DK-light.wmv

Geil filmpje :wink:

Dan is het nu zeker, ik ga volgend jaar naar denemarken! :stuck_out_tongue: Vindt 't knap van Xavier dat ie zelfs op een trial show alleen maar street laat zien… Jaloers op z’n rolling hops ben ik wel, wordt nog even trainen op 1 meter :smiley:

Hebben jullie de nieuwe koxx eenwielers al gezien?

ja he dat viel me ook op van xavier zeker vette dingen daar wil er ook heen:D
de nieuwe koxx eenwielers had ik al gezien ja:p

Zo, zeker netjes. HEEL mooi trialparcours ook… Ideetje voor Unicycling in the Dutch Mountains? :smiley:

! Awesome !

Thanx 4 the tip.
So next year i’m there 2!
Wont miss it for a milion.

lolbroek

als ik al dat hout naar de camping gesleept heb, kan ik weer beginnen met opruimen.
Van rijden zal er dan niet veel terecht komen.
Dus verwacht dat maar niet.
Maar de stad heeft ook nog heel wat te bieden.
Groetjes

Ach komop, oud moet eerst af :wink:

Mischien dat JIJ zo’n parcourtje voor mij kunt bouwen Tris, je bent toch mn broeeeer… 't is nog licht buiten hoor…

Ik ga daar ook weer zeker heen.
Vorig jaar was het al super.
Ik verwacht dat ze volgend jaar nog groter gaan aanpakken :-).
Daar was namelijk wel spraken van.

Nog groter?
Dan zorg ik dat ik ook kan gaan!!!

Ja ze hadden het er over om de indoor trial nog groter en hoger te maken.
Ze spraken over een grote brug over de hele zaal heen.

WOW wil ik zeker bij zijn.

alle hulp is welkom

Als je grote of kleine broer wil helpen met het bouwen van een parcours is hij natuurlijk van harte welkom.
Zorg dat we van te voren dan wel al wat plannetjes hebben doorgesproken en vanzelfsprekend moet hij dan wel op tijd aanwezig zijn.

Om dat parcour te bouwen zijn 5 skate park bouwers 4 dagen mee bezig geweest.

Overigens, alle trappen enzo waren al in de winter gemaakt.

Meer foto’s staan op www.jongleer-fotos.net en dan bij Festivals in 2005.

Maar dat was zeker de moeite waard. Er zijn daar plannen om een vaste indoor hal te maken.

Overigens staan de datums voor komend jaar al in me agenda op de site.

Ferko

Echt waar???

Nee, Ferko je neemt een loopje met ons.
Ik heb duidelijk op het filmpje gezien en gehoord dat Christian dat allemaal zelf heeft gebouwd. Het meeste dan ook nog 's nachts, want hij zei letterlijk tot 3.00 uur!!
Dus…geen grapjes meer en beter opletten!!

Als ik dan geen tentamens heb (het valt eigenlijk midden in m’n tentamen week, maar voor UITDM is uiteraard tijd vrij te maken), wil ik best meebouwen!

Ik heb met Sven (organisator) gesproken. En hij vertelde me dat.

Kan zijn dat ik het fout begrepen heb en dat 5 skatepark bouwers de trappen enzo hebben gemaakt. En dat Christiaan 4 dagen is bezig geweest met opbouwen. Maar skatepark bouwers waren er zeker bij betrokken.

Ferko

Voor de duidelijkheid zal ik maar even bekennen dat ik jou in de maling nam.
Zo’n parcours is zeker niet door één menneke alleen op te zetten. Dat spreekt toch eigenlijk voor zich!
Trouwens bedankt nog, ik zag net op de jongleersite nog wat leuke pics van mezelf tijdens wjw '06.
Greetzzz Rob