Holland Einradwochenende

http://jongleercollectief.nl/content/evenementen/wjw/informatie/info_uk.htm

Rocco und ich sind da.

edit: Rocco ist toll

mo ist da.

edit: Rocco ist schon n süßn.

Hey guys,

Originally WJW (Winter Juggling Weekend) is a juggling event, but now there’s more unicycling than actual juggling. There will be a trials competition, with some qualification rounds etc, it’s an indoor event so you will have to bring plastic pedals/pedal protectors. It’s the first uni-trial competition EVER in Holland, we’ll have about 30-40 pallets, oil barrels and a 7 set to use as obstacles, we’re hoping to put down a cool course.

Information about the trials competition:
There will be 2 classes, Beginner and Expert, if you can jump up 4 pallets you go into expert, below that you go into beginner.

Expected to come (international): Amanda Gallacher, Rocco Schulz, Lutz ?, Moritz Hahn, Olarf ?
And national (Dutch riders): Frank Vroemen and Tristan Schaap, both very good trials riders. Many more other not-so-known riders and most importantly ME :wink:

Prereg price is 36 euros for the whole weekend, so that’s including sleeping, food, and a visit to the pools. Also on Saturday evening the local ska-band MIKKI-MO will be playing!

Hope to see you guys there!

Dustin

Update:

30-40 Paletten is bissle wenig, letzte Info sind mind 60

hi,

ich bin am Samstag auch dabei.

das is ja quasi übermorgen eh das bekomme ich doch ne mehr organiesiert

übermorgen is des nicht anfang februar?

heut ist erst der 24…

ja sicher keine angst ich wweiß welcher heute is aber in ner woche is doch auch übermorgen… wie die zeit vergeht??? :roll_eyes:

Rocco and me got some people to film at the trials competition, most is filmed by Olarf Schlote and Sander Glazenburg. Hope you enjoy and maybe see you next year!

WJW 2007 expert trials (movie)
WJW 2007 expert trials (download)

Wau, den Lutz hats ja da mal ganz schön übel abgeworfen von rail auf die Stufen…
Woohooo. Alles noch ganz?

wogri

Der hat nur simuliert. Wollte halt auch mal was für die Kamera machen :wink:

Ja das war extra weil vorher alles so gut gelaufen ist und ich gesehen habe wie lustig Jans Sturz an der Rail aussah, wollte ich das auch mal probieren.
Hat echt Spaß gemacht und tat zum glück auch 0 weh.

Die einzige “Verletzung” vom Wochenende ist die als ich vor eine Rail zu Fuß gelaufen bin, um Roccos Rad auszuweichen, als er 7 Paletten versucht hat :).

Jaja da rächt sich wieder wenn man unüberlegt Kommentare von sich gibt :slight_smile: Die 7 Paletten sind ja bald normal, und vor allem der Meter…

Gruß aus’em Schnee