hallo auf muenchen

das ist gute bier :slight_smile:

(ps. my german sucks, should be “von” niche “auf”, oh, and should not mix englisch and deutsch) :slight_smile:

Gilby dies ist ein sinnloser Faden den ich bin beschämt von Ihnen. Dies ist auf pari mit total-uni

Nein. :slight_smile:

Ich einradfahren heir.

Sind Sie jetzt eigentlich in Deutschland? Oder trinken Sie nur Bier aus Deutshland?

Hi Gilby,

was brauchen wir?

Gilby, are you in Munich?

I live in Munich… Did you take your uni with you if you are here?

Tassilo

mehr bier hier!

I was in Munich on Monday and Tuesday and took the train to Frankfurt this morning. Right now I am in Dudenhofen (35 minutes from Frankfurt M.) and I leave for Minnesota tomorrow morning.

Yes, I had my freestyle uni with me.

Why didn’t you post that you are here?

In Dudenhofen is a Unicycle-Club (Smyling-Faces Dudenhofen)… Ask gossi, but I think it’s too late now.

Good trip!

Tassilo

Gilby war am Wochenende mit uns auf nem Funhockey Turnier, danach war er in München und die letzten Tage bei den Smilling Faces.

Lutz

der letzte halbe Tag, gilby kam hier mit der S-Bahn an, hat nen Anwohner gefragt, der ihn in die GOS gebracht hat, dann hatter bei mir gepennt die nacht und heute morgen hab ich die S-Bahn verlassen, die ihn noch zum Flughafen gebracht hat, er dürfte noch im Flieger sitzen, ist noch nichtmal am ersten Zwischenstop.

Ride On,
gossi

Yup, I stayed with Gossi last night after their “training” yesterday in Dudenhofen. Thanks Gossi. Just got home now.

Next tim I go to Germany, I’m going to learn German… well, at least more than the naughty phrases I know now.