Ajelumeininkejä...

Miehethä alakaa näköjään ihan järjestelmällisesti tekemään lajia tunnetuksi, hienoa !!! JEEJEE!!! :smiley:
Oli sitte joku urpo saakeli pannu mulle MUnimiiting-perjantaille klo 19 asti työelämää. BYÄÄH!! :frowning:

jeppis jee, uusia täällä ollaan :smiley: noh onhan sitä tullu pari vuotta ajeltua sirkuksessa, mutta nyt ihan oikeesti rupeen reenaa tuolla maastossaki! kouluun tulee jonkinverran ajeltua ja kaupungille kans. en hirveesti kyl osaa mitää erikoisia temppuja, mitänyt eteen ja taakse pääsee ajamaan ja sitten yhellä jalalla ja tietty pomppuja, enkka on jotain lähemmäs pariasataa putkeen ja jotain erilaisia nousuja pyörän päälle. pitäis kyllä löytää jostain kaapinperältä (tai sitten kaupasta :smiley: ) jotain suojia ni uskaltais sitten paremmin “riehua” tuolla maastossakin :slight_smile:

Ja sitten tilitystä Billabong Beach Festeiltä. Alkuun täytyy todeta että vähintään tekemisen arvoinen reissu ja saatiin lajille hyvää näkyvyyttä. Lauantaina riitti innokkaita opettelemaan niin paljon että välillä ei itsellekkään riittäny pyörää vaikka meillä oli niitä 5 kpl mukana Eeron kanssa. Ja tosiaan ihmiset selkeesti tykkäs niistä ja kannusti vaan viemään lajia eteenpäin, ja sanoivat tervetulleiksi kaikkiin Wakeboard tapahtumiin, että jos jossain lähellä on niin sinne vaan rohkeasti :wink: .

Sunnuntai oli vähän hiljaisempi ja me keskitytiin lähinnä kuvaamaan vähän matskua filmiä varten. Mun osaltani meni tää päivä vähän, suorastaan, vituiksi. Ensimmäinen linja mitä koitin saada tehtyä filmille. Roll hop 3 lavan päälle ja siitä sandwichin kautta lavakasalle ja gäppi kelalla ja alas. Onnistuin kerran vetämään ton kohtuu hyvin mut koitettiin vielä toista kuvakulmaa ja se ei enää menny niin putkeen. Koitin vetää sen rollhopin lavoille ku tuntu et ois kahva irronu satulasta ja takareidessä pieni pisto.
Sit huomasin et oliki koko satula kädessä, oli menny satulaputki poikki siitä heti penkin alta. Siinä samassa ku putki poikkes niin runko putkineen päivineen tietty tipahti alas ja vei siinä samassa siipaleen takareittä mukanaan. Siitä tuli reilu sentin pituinen muutaman millin syvä ja aika leveä haava tohon takareiden alasivuosaan. Tähän mennessä aika siisti lähteny paranemaan, ehkä pitää mennä hakemaan tikkejä vielä siihen, saa nähdä. Mutta ton jälkeen oli ajelut mun osalta siinä, pyörä ja kuski rikki niin ei ollu enää paljon tehtävissä. Paavali ja Eero ajo vielä muutamat setit nauhalla ja sit kerättiin kimpsut ja kampsut ja lähettiin perhanan suoraan himaan.

Kuitenkin nyt sellanen fiilis että oli ihan hyvä reissu ja ens vuonna uudestaan nauttimaan kesästä, mutta isommalla porukalla, paljon isommalla, porukalla. :slight_smile:

Joo kaikenkaikkiaan kannattava reissu, pienestä takapakista huolimatta. Näkyvyyttä tosiaan tuli, mut ei siinä määrin että olis palstatilaa löytyny ihan Turun lehdistä saakka. Jotain meiltä kyseltiin mut aamun lehdessä oli kyllä tehokkaasti sivuutettu koko homma eikä mainintaakaan meistä. :wink:

No onkos huomenna (sunnuntaina) jotain ajelumeininkejä täällä Turussa?

Tulin just hinkkaamasta. Oli erittäin hieno reissu pitkästä aikaa, unispinnit sain pitkän tauon jälkeen taas pari kertaa ländättyä ja muutenkin oli mukavaa. Onnistuin tulemaan kallioltakin perseelleni alas lenkkipolulle ja sain matkalla siinä käteenkin taas yhden ruhjeen lisää.

Mun puolesta joo. Kysymys vaan että mitäs ois ohjelmassa? Kyselin isosiskolta olisko autoa huomenna mut ei ainakaan vielä vastannu. Mun puolesta vois mennä vaikka vaihteeks vähän munimaan. Ainakin alkuun… :wink:
Tiedä sitte voisko tuolta linkkitornilta päin viel löytyä lisää ajettavia polkuja. :thinking:

Vai että hinkkaamassa oltiin, good for you. Toi helteentapanen tuolla ulkona ei oikeen houkuta varsinkin kun just tulin salilta ja suihkusta! :stuck_out_tongue:

EDIT: Auto löytyy.

Kaipa sitä huomenna vois jotain koittaa saada aikaseks. Mut ei välttämättä tohon trilluttelu radalle viittis lähtee eikä sen puoleen littoisten metsiinkään. Ja jotenki se linkkitornin metsikkökään ei herätä mitään suuria intohimoja… pitäis kehittää joku uus paikka. mmiten muuten se piikkiön trial mesta? pitäiskö käydä joku kerta tarkistamassa tai onko se ylipäänsä avoinna?

Mä oon ihan mukana, mut mikäs se sellanen paikka oikeen on kun ei googletus eikä muukaan tuonu mitään infoa… :thinking: :slight_smile:

Floodataan nyt sitte… :sunglasses:

Eli ei varmaan olla lähössä Paraisille (Juuson Piikkiöön:p) huomenna, vaan Impivaaran kallioille. Mäkisen Mikalle kiitokset vinkistä! Siellä on murkuloita ja isompiakin lohkareita joten sinne sitten vaan jos ei sada kauheesti, vai?

Jee jee, kunhan olo paranee… :frowning:

Olis varmaan pitäny pistää uus threadi “Ajelumeiningittömyyksiä” tätä varten mut ei jaksanu. Oli nimittäin eilen niin löysä päivä Impivaaran helteessä. :slight_smile: Saatiin kyl kulumaan noin 2,5 tuntii mettässä mut siitä hinkkausta ehkä vartti… Mut ei se mitään, seuraavalla kerralla paremmalla fiiliksellä! :smiley:

Joo, se oli sellanen päivä että huh huh, jää historiaan. Mutta ens lauantaina Myllynpyöräilyyn vähän taas “keikkaa” heittämään. Soitelkaa Paavalille ja kysykää, en tiiä itekkään siitä mitään ja se on sitä infoamista aika heikonlaisesti toimittanu. Että näin.

Kaikki kynnelle kykenevät Lonely Riderit torstaina 17.30 Impivaaraan ajelemmaan. :wink: Paremmalla meiningillä ku viimeks ja seuraakin saadaan. Ilmoitin jo että meen… mitä luultavimmin. :roll_eyes: Rallijetta kaahaa taas!

Minä se en oo muutes ajellu sitten miitingin, perkele perkele. :angry: Pitänee tuo satula panna läjään. Ja vaihtaa sisäkumee.

Perhana. Koetappas ryhdistäytyä hyvä mies! :roll_eyes:

oli muuten sairaan rentoo ajella ympäri kokkolan keskustaa täsä muutama päivä sitte. kokkola on sentään vähä isompi paikko ko ylivieska nii sielä oli enemmän paikkoja missä ajella. siinä vejettiin pari tuntia aivan hikimärkinä. yks kaveri assuu sielä jolla on ykspyöränen. sen kaa vejettiin täysiä :slight_smile: kyllä sielä jotku katto ko eihä näillä korkeuksilla oo nii palijo unisyklinkejä :smiley: